بزرگترین خانواده‌ بریتانیا اعلام کرد منتظر بچه‌ ۲۲ است

سو و نوئل ردفورد ۱۱ دختر و ۱۰ پسر دارند

Rex Features

سو ردفورد اعلام کرده او و همسرش نوئل چشم به راه بیست و دومین فرزندشان هستند و بدین ترتیب بزرگ‌ترین خانواده‌ بریتانیا دارد بزرگ‌تر می‌شود.

این زوج با انتشار ویدیویی در یوتیوب این خبر را اعلام کردند، که آن‌ دو را ماه پیش در اتاق سونوگرافی نشان می‌دهد. این مادر۴۴ ساله گفت تقریباً در هفته‌ پانزدهم بارداری است و قرار است آوریل ۲۰۲۰ زایمان کند.

خانم ردفورد در این ویدیو می‌گوید «اساساً امروز قرار است فرزند کوچک‌مان را ببینیم. حالا برویم و نگاهی به این ردفورد کوچولو بیاندازیم. آخرین بار در هفته‌ی هشتم سونوگرافی کردند و همه‌چیز مرتب بود».

شوهرش در پاسخ گفت: «یک بچه بیش‌تر در شکمت نیست».

سو ردفورد با تصویر سونوگرافی جنینی که در شکم دارد- عکس از صفحه فیس بوک

این زوج هم‌اکنون ۲۱ بچه (۱۱ دختر و ۱۰ پسر) دارند.

خانم ردفورد اولین فرزندش را، که پسری به نام کریس بود، در ماه می ۱۹۸۹ و هنگامی که ۱۴ سال داشت به دنیا آورد. بیست و یکمین فرزند این خانواده، بانی رایه نیز پارسال به دنیا آمد.

فرزند دیگرشان الفی در سال ۲۰۱۴ و در هفته‌ بیست و سوم بارداری خانم ردفورد مرده به دنیا آمد.

خانم ردفورد هنوز جنسیت فرزندش را نمی‌داند اما حدس می‌زند این مولود تازه باعث شود تعداد دختران و پسرانش با هم مساوی شود.

او گفت «شاید هرکدام بشوند ۱۱ تا. حس می‌کنم این یکی پسر است».

این زوج با ۱۹ نفر از فرزندانشان در خانه‌ای ده خوابه زندگی می‌کنند. دو فرزند بزرگ‌ترشان، کریس ۳۰ ساله و سوفی ۲۵ ساله، از خانه رفته‌اند. سوفی هم اینک سه فرزند دارد.

خانواده‌ ردفورد در سال ۲۰۱۳ در برنامه‌ی تلویزیونی ۱۶ بچه و بیش‌تر شرکت کرده‌اند.

اینک اخبار خانواده را مرتب در صفحه‌های اینستاگرام‌ و یوتیوب‌شان می‌گذارند. پارسال خانم ردفورد به روزنامه‌ دیلی میل گفت که خانواده‌ گاهی با مشکلاتی در سرگرم کردن بچه‌ها مواجه می‌شود.

او گفت «دل‌مان می‌خواهد به سینما برویم مخصوصاً در روزهای تعطیل که بچه‌ها کمی حوصله‌شان سر می‌رود و کار دیگری نمی‌توانند بکنند. ولی شاید برای هر نفر تا ۱۰ پوند هزینه داشته باشد و واقعاً برای‌مان گران تمام می‌شود».

«اغلب در اینترنت به دنبال کدهای تخفیفی که برای برنامه‌های مختلف دارند می‌گردیم و به هر برنامه‌ای که داشته باشند می‌رویم».

خانم ردفورد توصیه‌هایی برای والدین داشت و افزود:‌ «روزهایی که همیشه خیلی به ما خوش گذشته موقعی است که وسایل‌ پیک‌نیک‌مان را جمع می‌کنیم و با بچه‌ها برای پیاده روی به پارک یا ساحل دریا می‌رویم که رایگان است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی