جدایی ناگهانی کیم کارداشیان و پیت دیویدسون

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون به صورت دوستانه از هم جدا شدند

کیم کارداشیان ۴۱ ساله و پیت دیویدسون ۲۸ ساله نه ماه پیش و مدتی بعد از خبر جدایی کیم و کانیه با هم رابطه برقرار کردند-AFP

به گزارش نشریه صفحه شش و به نقل از نزدیکان کارداشیان، این زوج اوایل این هفته پس از ۹ ماه رابطه عاشقانه تصمیم گرفتند فقط با هم دوست باشند.

یکی از منابع نزدیک به کارداشیان به صفحه شش گفت: «آن‌ها عشق و احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند، اما دریافتند که مسافت طولانی و برنامه‌های سخت آن‌ها حفظ یک رابطه را واقعا دشوار کرده است.»

کیم کارداشیان، کارآفرین و چهره تلویزیونی و پیت دیویدسون، هنرپیشه و کمدین آمریکایی پس از اجرای مشترک در یک برنامه تلویزیونی که دیویدسون از اعضای آن است به هم نزدیک شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته منبع خبری مجله E! Newa این زوج تصمیم گرفتند «با عشق و احترام زیاد نسبت به همدیگر»، فقط دوست باشند. تصمیم آن‌ها با توجه به برنامه‌های خودشان که «حفظ رابطه را واقعا دشوار می‌کند» اتخاذ شده است.

کیم کارداشیان ۴۱ ساله و پیت دیویدسون ۲۸ ساله نه ماه پیش و مدتی بعد از خبر جدایی کیم و کانیه با هم رابطه برقرار کردند. طی هفته‌های گذشته رابطه آن‌ها به خاطر حضور پیت در استرالیا و فیلم‌برداری فیلم جدیدش به یک رابطه راه دور تبدیل شده بود. به نظر می‌رسد چیزی که ابتدا به عنوان یکی از اشکال رابطه ذکر می‌شد، کم‌کم به شکل مشکلی در تنظیم روابط تبدیل شد.

از طرف دیگر به گزارش US Weekly دو روز قبل کیم و پیت مرتب با یکدیگر در تماس بودند و وقتی بقیه خواب بودند برای یکدیگر پیام‌های عاشقانه می‌فرستادند و هر وقت اختلاف ساعت اجازه می‌داد با یکدیگر به‌صورت تصویری صحبت می‌کردند. دیویدسون به تازگی چند خال‌کوبی جدید برای نشان دادن عشقش به کیم روی بدنش اضافه کرده بود از جمله علاالدین و یاسمین به یاد اولین اجرای مشترک تلویزیونی و بوسه‌شان.
به عبارتی هرچند پیت و کیم هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد جدایی آن‌ها خیلی ناگهانی اتفاق افتاده است.

این جدایی احتمالا کانیه وست، همسر سابق کارداشیان را خوشحال کند. او که علنا و بارها ناراحتی خود را از این رابطه ابراز کرده بود بارها تلاش کرد تا به همسر سابق خود نزدیک شود. او خانه‌ای هم در همسایگی آن‌ها خرید تا به کیم و فرزندان مشترکشان نزدیک‌تر باشد.

بیشتر از زندگی