کیم کارداشیان به‌خاطر لباسش نتوانسته بود از پیت دیویدسون شماره بگیرد

بر اساس گفته‌های تازه کیم کارداشیان، آشنایی این زوج سابقه‌ای طولانی‌تر دارد

کیم به‌خاطر دستکش‌هایش نتوانست شماره پیت را روی موبایلش تایپ کند‌ــ Angela Weiss / AFP

کیم کارداشیان، ستاره جنجالی رسانه‌های اجتماعی که تنها در اینستاگرام ۳۰۰ میلیون دنبال‌کننده دارد، داستان اولین ملاقات با دوست‌پسر فعلی‌اش در مراسم مت‌گالا را فاش کرد.

اکنون مدتی است که کیم کارداشیان ۴۱ ساله با پیت دیویدسون ۲۸ ساله در ارتباط است. پیش از این، این‌طور به‌ نظر می‌رسید که این دو در برنامه تلویزیونی «ساتردی‌ نایت‌ لایو» با هم آشنا شدند. اما بر اساس گفته‌های تازه کیم در پادکست «نه لاغر و نه چاق»، آشنایی آن‌ها سابقه‌ای طولانی‌تر دارد.

داستان نخستین دیدار آن‌ها به مراسم مت‌گالای ۲۰۲۱ برمی‌گردد که کیم کارداشیان در آن یکی از بحث‌برانگیزترین لباس‌های خود را پوشیده بود: پیراهن گالنسیا با دستکش‌ها، کفش‌های پاشنه‌بلند و ماسک مشکی که تمام صورت و سرش را می‌پوشاند. این مراسم یک‌ ماه پیش از برنامه «ساتردی‌ نایت‌ شو» اتفاق افتاد که ستارگان زیادی در آن حضور داشتند ازجمله پیت دیویدسون، بازیگر طنز.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آن زمان، کیم در شرف جدایی از کانیه وست بود و چندین ماه پیش از آن، درخواست طلاق داده بود؛ اما کسی به‌درستی از روند طلاق آن‌ها خبر نداشت. پیت دیویدسون در همین مراسم بود که با توجه به امکان جدایی کیم از همسرش، برای اولین بار سعی کرد به کارداشیان نزدیک شود.

کیم کارداشیان توضیح داد: «پیت دیویدسون را در مت‌گالا دیدم و او می‌دانست که میزبانی برنامه ساتردی‌ نایت‌ شو را دارم اما این موضوع هنوز رسما اعلام نشده بود.» ظاهرا کیم کارداشیان به‌ دلیل این موضوع عصبی و مضطرب بود و دیویدسون هم برای آنکه بتواند کیم را از توصیه‌های خود بهره‌مند کند، پیشنهاد کرد شماره تلفنش را به او بدهد، اما متاسفانه وقت خوبی نبود؛ چون کیم به‌‌خاطر لباسی که سرتاپایش را پوشانده بود، نتوانست شماره او را روی گوشی‌اش تایپ کند. در ادامه این کیم بود که می‌خواست شماره‌اش را به دیویدسون بدهد، اما موفق نشد: «پیت گفت: شماره من را داشته باش و اگر چیزی لازم داشتی، خبرم کن. اما من دستکش پوشیده بودم و نمی‌توانستم با گوشی‌ام کار کنم. برای همین گفتم دستکش دارم! نمی‌توانم شماره‌ات را بنویسم... و او گفت باشد، اشکالی ندارد و بعد هم راهش را کشید و رفت. می‌خواستم بگویم تو شماره من را یادداشت کن...! اما او دیگر رفته بود.»

رابطه‌ این زوج یک ماه بعد و در برنامه «ساتردی‌ نایت‌ شو»، پس از بوسه‌ای که در قالب نقش علاءالدین و یاسمین ردوبدل کردند، آغاز شد. این رابطه از ابتدا با شایعات زیادی همراه بود. دیویدسون در مصاحبه‌ای در فوریه ۲۰۲۲ و کارداشیان با به‌ اشتراک‌گذاری پستی اینستاگرامی در مارس ۲۰۲۲، این رابطه را تایید کردند.

بیشتر از زندگی