پاسخ کوکاکولا به شایعه توقف تولید کوکا بدون شکر و کالری

کوکاکولا می‌گوید، نوع کلاسیک و قندی کوکاکولا همچنان پرفروش‌ترین کولا است

کوکاکولا به شایعه توقف تولید نوشیدنی محبوب «کوکا صفر» (Coke Zero) در بریتانیا پاسخ داده است.

گمانه‌زنی‌ها بعد از آن آغاز شد که نشان تجاری مد سریع (fast fashion brand) بوهو (Boohoo) این هفته در صفحه فیسبوک خود پستی گذاشت و نوشت: «خبر مهم – تولید کوکا صفر در بریتانیا متوقف می‌شود.»

این یادداشت موجب هراس و سراسیمگی کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و بسیاری از آن‌ها گفتند که چقدر این نوشیدنی را دوست دارند.

یک نفر در توییتر نوشت: «جلو کوکا صفر رو می‌گیرن؟ نه، این دیگر آخر خط من است» (my last f***ing straw)، و فرد دیگری اضافه کرد:«منظورتون چیه که تولید زیرو متوقف می‌شه؟»
«منظورتون چیه که تولید زیرو متوقف می‌شه؟»

نفر سومی هم نوشت: «چطور کسانی وسواس کوکا رژیمی (diet coke) دارند در حالیکه کوکا سفر واقعا وجود دارد، مایه خفت.»

کاربران شبکه‌های اجتماعی به سرعت از کوکاکولا درباره صحت این شایعات پرسیدند، و این شرکت پاسخ داد: «می‌توانیم تایید ‌کنیم که تولید آن در بریتانیای کبیر متوقف نمی‌شود!»

این شرکت به سایر کاربرانی که همین سوال را پرسیده بودند، پاسخ داد و گفت:«تا وقتی ما هستیم، نه!» و «نگران نباشید، کوکا صفر آمده است که بماند!»

«تا وقتی ما هستیم، نه!»

این نشان تجاری به توییتی با «اسکرین‌شات» پست فیس‌بوک «بوهو» نیز پاسخ داد و گفت:«می‌توانیم تایید ‌کنیم که این شایعه صحت ندارد!»

طرفداران این نوشیدنی با «گیف»‌های شاد (celebratory gifs) به تاییدیه کوکاکولا واکنش نشان دادند و یک نفر گفت که «دیگر دلشکسته نیست» و «دلش آرام گرفته» است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در سال ۲۰۲۰ کوکاکولا در یادداشتی در وب‌سایت خود گفت که نوع کلاسیک و قندی (full-sugar) کوکاکولا همچنان پرفروش‌ترین کولا در بریتانیا است.

این موسسه اضافه کرد که ۴۳ درصد از نوشیدنی‌های کوکاکولا که به فروش می‌رسد، کوکاکولای بدون قند، کوکاکولای رژیمی، یا کوکاکولای «لایت» (سبک) است که همگی دارای قند کم یا بدون قند و نیز بدون کالری‌اند.

این نشان تجاری «کوکا صفر» را «نوشیدنی‌ عالی برای آن‌هایی که طعم اصلی کوکاکولا را بدون قند و کالری می‌خواهند»، به بازار عرضه می‌کند.

© The Independent

بیشتر از زندگی