نمایش مجموعه تابستان ۲۰۲۳ مردانه دیور در پاریس

خانه صورتی کریستین دیور در نرماندی برای این نمایش در اندازه واقعی بازسازی شد

دیور روز جمعه، ۲۴ ژوئن، جدیدترین مجموعه لباس مردانه خود را در پاریس معرفی کرد.

افراد مشهوری مانند نائومی کمبل، زوج هالیوودی جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل، ستاره سابق فوتبال دیوید بکهام و پسرش کروز، و طراحان رقیب اولیویه روستینگ از بالمین و متیو ویلیامز، همراه با بقیه مهمانان در صحنه‌ای احاطه‌شده با گل‌های وحشی نشستند تا مردان دیور را تماشا کنند.

پس از نمایشی شگفت‌انگیز در ونیز که مجموعه «مردان بهار ۲۰۲۳» را به نمایش گذاشت، کیم جونز، مدیر هنری دیور مردانه، از مجموعه تابستان ۲۰۲۳ در فضایی به‌یادماندنی رونمایی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش رویترز، جونز صحنه نمایش را در فضایی موقت در مرکز پاریس برای نمایش در هفته مد مردانه برپا کرد. مسیر گام زدن مدل‌ها با چمن واقعی مملو از گل‌های بنفش، نارنجی و صورتی پوشیده شده بود و با یک صحنه نقاشی شده از آسمان آبی و بازتولید اندازه واقعی خانه صورتی کریستین دیور در نرماندی تکمیل شد.

اولین مدل، نمایش را با ظاهری تک‌رنگ آغاز کرد که با یک کت‌وشلوار بژ با کیف بنددار تکمیل شده بود تا نشان‌دهنده سبک جونز در ترکیب دوخت ویژه‌اش با لباس‌های خیابانی باشد.

برخی دیگر الهام گرفته از لباس‌های باغبانی با ساختار آبی کم‌رنگ، و نیز ژاکت‌های دو‌‌ ردیف همراه با شلوارک‌های برمودای چین‌دار یا شلوارهای گشاد بودند.

آثار هنری دانکن گرانت، نقاش بلومزبری، بر روی ژاکت‌های بافتنی و پارچه‌ها دیده می‌شد.

بیشتر از مُد و زیبایی