هفته مد پاریس؛ لباس زیر مردانه کمش هم زیاد است

حضور برهنه ستاره محبوب شبکه‌های اجتماعی در هفته مد مردان پاریس

در هفته مد مردان پاریس، جردن فرستمن که بیشتر به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود، اولین حضور خود در یک نمایش رسمی مد را در کنار مدل‌هایی که آن‌ها هم اغلب اولین بارشان بود روی صحنه مد راه می‌رفتند، تجربه کرد.

در حالی که دولچه‌گابانا مدل‌هایش را که به پیکره‌های مرمرین تراشیده‌شده از خدایان المپ شباهت داشت، در لباس های زیر در میلان به روی صحنه فرستاد، نمایش مجموعه جدید لوئی گابریل نوشی شبیه رختکن گلادیاتورها بود.

ستاره قسمت لباس زیر مردانه هم جردن فرستمن بود که در اولین حضور خود در دنیای مد، لباس زیری برای نمایش به تن نداشت و تقریبا برهنه روی صحنه رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوئی گابریل نوشی برای مجموعه پاییزی خود با عنوان روابط خطرناک (Les Liaisons Dangereuses) از رمان فرانسوی قرن هجدهمی به همین نام در مورد اغوا و رسوایی عشاق، الهام گرفته است.

نوشی گروهی از مشتریان واقعی‌اش از جمله یک قاب‌ساز، یک بازیگر، یک نویسنده، یک رقصنده، یک صاحب بار، یک مدیر بازرگانی و البته فرستمن را روی صحنه فرستاد و پیراهن‌هایی لَخت و روان، لباس‌های توری‌ ظریف با طرح‌های مرمری در تقابل با بدن‌های برهنه را به نمایش گذاشت.

فرستمن که کتی کوریک، خبرنگار و نویسنده آمریکایی او را «محبوب‌ترین فرد در اینستاگرام» می‌خواند، یک گردنبند، چکمه و جوراب نیز به تن داشت... اما به غیر از موهای بدن، تنها پوشش او فقط همان ربدوشامبر بود.

این سکسی‌ترین نمایش نوشی نبود. این مارک که در سال ۲۰۱۷ توسط یک طراح با همین نام تاسیس شد در کارزارهای تبلیغاتی و معرفی مجموعه‌های قبلی مردانی پشمالو و عضلانی را به تصویر می‌کشید و زوج‌های هم‌جنس را در رختخواب نشان می‌داد.

بیشتر از مُد و زیبایی