قطع مکرر و چندساعته برق یک روستا با هدف دیدارهای عاشقانه

برقکاری که برای ملاقات با دوست‌دخترش در تاریکی، برق یک روستا در هند را به‌طور سراسری قطع می‌کرد، در صحنه مرتبط با جرم، به‌دست روستاییان دستگیر شد

مرد برقکار اعتراف کرد هر زمان که می‌خواست با دوست‌دخترش ملاقات کند، برق را قطع می‌کرد (تصویر تزئینی است)- OMAR HAJ KADOUR/ AFP

همیشه عشق با رگه‌هایی از جنون همراه است، اما خوب که دقت کنید، می‌بینید دیوانگی و کارهای دیوانه‌وار هم هرگز بی‌دلیل نیستند. روزنامه هندی‌زبان «لایو هندوستان» با گزارش رویدادی عجیب در ایالت شرقی بیهار هند، به نمونه‌ای از این دیوانگی‌های عاشقانه پرداخته است.

 به گزارش این روزنامه، اهالی یک روستا، برقکاری را که از قطع برق روستا برای ملاقات عاشقانه با دوست‌دخترش در پناه تاریکی استفاده می‌کرد، به‌دام انداخته و مجازات کرده‌اند.

ماجرا از این قرار است که اهالی روستای گانش‌پور در بخش پورنیا، واقع‌در شرق ایالت بیهار، مدتی بود به‌طور مکرر شب‌ها در یک زمان خاص، با قطعی دو تا سه‌ساعته برق مواجه می‌شدند. روستاییان وقتی دیدند که هرگز برق روستاهای مجاور در این بازه‌های زمانی قطع نمی‌شود و مثل روستای آن‌ها در ظلمات فرو نمی‌روند، به این موضوع مشکوک شدند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما پس از بررسی کامل علت مسئله رسوایی به‌بار آمد و روستاییان متوجه شدند برقکار محلی روستا با هدف ملاقات دوست‌دخترش در تاریکی، مسیر اصلی تامین برق دهکده را قطع می‌کرده است.

اهالی روستا پس از آن برای به‌دست آوردن مدرک عینی و دستگیری مرد برقکار، نقشه‌ای کشیدند؛ دفعه بعدی که برق دهکده قطع شد، آن‌ها جمع شدند و همگی به مدرسه دولتی محلی رفتند و در آن‌جا برقکار و دوست‌دخترش را حین معاشقه گرفتند.

شاهدان از ضرب‌وشتم برقکار خبر می‌دهند و می‌گویند پس از آن، اهالی به‌عنوان تنبیه، سرش را تراشیده و او را در خیابان‌های روستا گردانده‌اند.  

مرد برقکار اعتراف کرد هر زمانی که می‌خواست با دوست‌دخترش ملاقات کند، برق را قطع می‌کرد.

بنابر اعلام پلیس، شکایتی در این زمینه دریافت نشده است، اما درنهایت اعضای شورای روستا برقکار و دوست‌دخترش را مجبور به ازدواج با یکدیگر کرده‌اند.

بیشتر از جهان