نخستین درخشش آن هتوی در جشنواره کن

حضور هتوی روی فرش قرمز این جشنواره برای اکران فیلم تازه‌اش بود

آن هتوی، بازیگر برنده جایزه گلدن‌گلوب و امی، با حضور روی فرش قرمز مهمانی جوایز فیلم کن ۲۰۲۲ برای اکران فیلم تازه‌اش- آرمگدون تایم (Armageddon Time)، چشم‌ها را به خود خیره کرد.

این هنرپیشه ۳۹ ساله فیلم «خاطرات شاهدخت» در نخستین حضورش در یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان، با لباس شب سفیدرنگ بدون بند آرمانی روبه‌روی دوربین عکاسان ژست گرفت. این پیراهن پولک‌دوزی‌شده با شالی به روی بازو و شانه‌ها همراه بود که با گره زیبایی از پشت، ادامه آن روی زمین کشیده می‌شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر آمریکایی که مادر دو فرزند می باشد، ظاهر زیبای خود را با کفش‌های پاشنه‌بلند نقره‌ای سانتونی کامل کرده بود و گردنبند بولگاری بی‌نظیرش از یاقوت کبود ۱۰۷.۱۵ قیراطی، درخشش بیشتری به همه‌چیز می‌داد.

هتوی در جشنواره کن امسال به عنوان تازه‌ترین سفیر جهانی این نشان تجاری جواهرات لوکس معرفی شد و نمایش گردنبند ملوکانه بولگاری برای آن‌که این لحظه را به‌یاد ماندنی کند، بهترین روش می‌توانست باشد.

آن هتوی که در سال ۲۰۱۵ نام او در فهرست گران‌ترین بازیگران زن جای گرفت، برای نخستین حضور خود در جشنواره کن از ارین والش- آرایشگر مشهور دنیای سرگرمی، کمک گرفت تا بتواند چهره و موهای او را به‌زیبایی هر چه تمام‌تر بیاراید.

بیشتر از مُد و زیبایی