لیدی‌گاگا از محصولات آرایشی تازه‌اش رونمایی کرد

نشان تجاری پیشین لیدی‌گاگا نتوانست در صحنه محصولات آرایشی خودی نشان دهد

محصولات آرایشی لیدی‌گاگا را سفورا به بازار عرضه می‌کند - Instagram/ladygaga

به زودی محصولات آرایشی لیدی‌گاگا با عنوان هاوس لَب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای  لوازم آرایشی بهداشتی برای فروش در اختیار مشتریان گذاشته خواهد شد.

این برنده جایزه گرمی با به اشتراک گذاشتن عکسی از چهره آراسته‌اش رو به بیش از ۵۰ میلیون مخاطب اینستاگرامی گفت که محصولات آرایشی او با نشان تجاری تازه‌اش (هاوس لب) را این بار شعبه‌های سفورا عرضه خواهند کرد:

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«خیلی هیجان‌زده‌ام که خبر عرضه محصولات کاملا تازه، هنری و فوق‌العاده‌مان به جهان را با شما به اشتراک بگذارم. مسئولیت عرضه این محصولات به عهده شرکت سفورا خواهد بود که برای سال‌ها الهام‌بخش من بوده است. در هاوس لب، هنر و هنرمندی برای همه است و هیچ‌کس نباید مجبور شود به پوستش آسیب برساند یا اصول و ارزش‌های شخصی خود را قربانی کند تا بتواند آرایش سطح بالایی داشته باشد.»

پیش از این لیدی‌گاگا نشان تجاری دیگری با نام  هاوس لابراتوریز برای محصولات آرایشی تولیدی‌اش داشت که در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد، اما سال ۲۰۱۹ به انحصار آمازون درآمد.

باید گفت که هاوس لابراتوریز، نخستین نشان تجاری و تنها نشانی بوده که تاکنون فروش انحصاری در آمازون داشته است. پیش‌فروش این محصولات با موفقیت بزرگی همراه بود و با بازاریابی آمازون تا پایان روز به بالاترین سطح فروش در پخش لوازم آرایش دست یافت. با این حال با آغاز فروش رسمی محصولات، این نشان تجاری کم‌کم از خاطر مشتریان محو شد و نتوانست در صحنه محصولات آرایشی خودی نشان دهد و در نهایت شکست خورد.

این بار این هنرمند آمریکایی ۳۶ ساله با نشان تجاری هاوس لَب، که عنوانی مشابه اما محتوایی تازه دارد، پا به بازار شلوغ لوازم آرایشی گذاشته و قرار است محصولات آرایشی-بهداشتی او از تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۲ در فروشگاه‌های سفورا با پخش گسترده عرضه شود.

بیشتر از زندگی