پاسخ مایلی سایروس به منتقدین زندگی عاطفی‌اش

به روابط عاطفی من عادت کنید

JEAN-BAPTISTE LACROIX / AFP

مایلی سایروس به منتقدهایی که می‌گویند خیلی سریع پس از جدایی از همسرش، لیام همسورث، وارد روابط عاطفی جدید شده، پاسخ داد.

در ماه اوت، مایلی سایروس اعلام کرد او و همسورث بعد از رابطه‌ای پر فراز و نشیب ۱۰ ساله و ۸ ماه زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند.

بعد از این جدایی، مایلی سایروس در روابطی عاطفی با ستاره تلویزیون کیتلین کارتر و کودی سیمپسون، خواننده استرالیایی دیده شده است.

تنها دو هفته بعد از جدایی از کارتر بعد از یک تابستان مواج عاشقانه با هم، این ستاره سابق دیزنی در یک رستوران مشغول بوسیدن کودی سیمپسون دیده شد.

اکنون مایلی سایروس با جوابی طولانی در توییتر به مصاف منتقدان خویش در شبکه‌های اجتماعی رفته و طی آن ادعا می‌کند به او «ننگ هرزگی» زده شده و می‌خواهد به حال خودش رها شود تا آزادانه با دیگران ارتباط عاطفی برقرار کند.

سایروس نوشت: «می‌دانم که مردم نسبت به روابط قبلی من حساس هستند چرا که احساس می‌کنند از آغاز شاهد آن بوده‌اند. به نظرم این دلیل آن است که مردم همواره خود را نسبت به زندگی من و کارهایی که می‌کنم محق می‌دانند، چرا که از کودکی شاهد رشد و بزرگ شدن من بوده‌اند. اما اکنون من دیگر بزرگ شده‌ام به عنوان فرد بالغی از که حقیقت/جزییات/واقعیت مطلع است، تصمیمات خود را می‌گیرم. مردم فقط چیزی را «می‌دانند» که در اینترنت دیده‌اند».

خواننده «گوی مخرب» (Wrecking Ball) به رفتار غیرمنصفانه موجود در قبال زنان و انتخاب‌های عاطفی ایشان در مقایسه با همتایان مردشان اشاره کرد. او نوشت: «مردان (به ویژه مردان موفق) به ندرت ننگ هرزگی می‌خورند. آنها در بیشتر موارد، بدون هیچ عاقبتی، از یک خانم زیبا جدا شده و وارد ارتباط با خانم زیبای بعدی می‌شوند. آنها [به خاطر این کار] «اسطوره» و «دلربا» نامیده می‌شوند درحالی که خانم‌ها هرزه/جنده نامیده می‌شوند! من فقط دارم سعیم را می‌کنم که در دنیایی «مردانه» نجات یافته و کامیاب شوم».

سایروس پست خود را با طعنه‌ای به دونالد ترامپ، رییس‌جمهور ایالات متحده پایان برد و نوشت: «اگر نمی‌توانیم بر آنها فائق آییم، به ایشان بپیوندیم! اگر رییس‌جمهور ما می‌تواند «به آلت تناسلی زنان چنگ برد» چرا من نتوانم فقط یک بوسه و یک کاسه آسای داشته باشم؟!؟!» [کاسه آسای نوعی غذای برزیلی و مخلوطی از میوه و معجون‌های مختلف است، چیزی شبیه معجون در کاسه یا ویتامینه در ایران]

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

در پست دومی در توییتر مایلی سایروس از هوادارنش خواست به دیدن او با دیگران «عادت کنند» و افزود او «گوشه‌نشین نخواهد شد و روابط عاطفی‌اش را به خانه محدود نخواهد کرد».

او نوشت: «زندگی من عالی است و آن را برای داشتن «حریم شخصی» از دست نخواهم داد اما شما هم لطفا مرا معذب نکنید. به ارتباط‌های عاطفی من عادت کنید. این طرز فکر من است». 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی