مگان فاکس و نامزدش خون یکدیگر را برای «تشریفات آیینی» نوشیدند

کلی در اینستاگرم فاش کرد که گردنبندی دارد که قطره‌ای از خون فاکس در آن است

مگان فاکس و نامزدش مشین گان کلی - Jamie McCarthy/Getty Images for MTV/ ViacomCBS/AFP

مگان فاکس بی‌پرده در مورد رابطه‌اش با مشین گان کلی، نامزدش صحبت کرده و فاش کرده است که آن‌ها برای «تشریفات آیینی» خون یکدیگر را نوشیده‌اند.

هنرپیشه ۳۵ ساله ابتدا در ماه نوامبر گذشته نامزدی‌اش با موسیقیدان ۳۲ ساله را در اینستاگرم اعلام کرد و توضیح داد که آن‌ها خون یکدیگر را نوشیده‌اند.

او در زیر ویدیوی خواستگاری کلی نوشت: «و من درست مثل زندگی قبل از این و عمری که در پی آن خواهد آمد بله را گفتم و بعد خون هم را نوشیدیم.»

او در مصاحبه‌ای که به تازگی با گلمور یو کی (Glamour UK) انجام داد، در مورد این پست در اینستاگرم توضیح داد و گفت که اظهاراتش در مورد خون درست بوده است. با این حال طبق گفته این مدل آن‌ها خون زیادی ننوشیدند زیرا فقط آن را به‌خاطر «تشریفات آیینی» انجام داده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او توضیح داد: «به خاطر همین فکر کنم نوشیدن خون هم ممکن است مردم را گمراه کند یا آن‌ها تصویری از ما با جام در ذهن‌شان بسازند که داریم مثل بازی تاج و تخت خون هم را می‌نوشیم.»

فاکس گفت که وقتی او خون شریک زندگی‌اش را می‌نوشد بیشتر «تحت کنترل» قرار می‌گیرد و «دلیلی» برای آن وجود دارد زیرا او کسی است که ترجیح می‌دهد بیشتر فال «کارت تاروت» و «طالع‌بینی» بگیرد.

ستاره فیلم «بدن جنیفر» اضافه کرد: «و به همین خاطر وقتی این کار را می‌کنم راهی وجود دارد یا دلیلی پشت آن است و تحت کنترل قرار می‌گیرد درست مثل این که بگوییم بیا چند قطره خون بریزیم و هر کدام آن را بنوشیم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Megan Fox (@meganfox)

با این حال فاکس خاطر نشان کرد که کلی وقتی پای خون به میان بیاید خیلی بیشتر «هیجان‌زده» می‌شود و انگار دلش می‌خواهد بیشتر از چند قطره بخورد.

او گفت: «او وقتی می‌خواهد سینه‌اش را با شیشه شکسته ببرد خیلی بی‌حساب‌وکتاب، هیجانی‌ و آشفته‌تر می‌شود انگار می‌گوید، بیا روح من را بگیر.»

وقتی از او پرسیدند آیا کلی واقعا سینه‌اش را شکافته است تا به فاکس خون بیشتری تعارف کند او پاسخ داد: «این اتفاق نیفتاد. بگذارید بهتان بگویم. شاید درست این جوری نبود اما یک جورهایی این اتفاق خیلی اوقات افتاده است.»

در فوریه ۲۰۲۱ کلی در اینستاگرم فاش کرد که گردنبندی دارد که قطره‌ای از خون فاکس در آن است. وقتی چند ماه بعد در برنامه الن دی جنرس شرکت کرد، دی جنرس از او پرسید داستان آن گردنبند چه بوده است. او در پاسخ گفت که او در واقع آن را به‌عنوان هدیه‌ای از فاکس گرفته است.

او توضیح داد: «خب، او در واقع داشت برای بازی در فیلمی از شهر بیرون می‌رفت و این در رابطه‌مان تازگی دارد.»

کلی گفت چون نمی‌توانست فاکس را ببیند زیرا او داشت به بلغارستان می‌رفت و کلی هم پاسپورت نداشت، از این ماجرا «به نوعی از خود بی‌خود شده بود».

او اضافه کرد: «و آره، منظورم این است که بعضی‌ها یک چیزی مثل دستمال می‌دهند به شریک زندگی‌شان یا هر چیز دیگری. او به من دی‌ان‌ای‌اش (DNA) را داد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی