کودک چهار ساله پس از اجبار به نوشیدن یک بطری ویسکی جان باخت

مادر و مادربزرگ این کودک پس از وادار کردن او به نوشیدن یک بطری ویسکی به اتهام قتل زندانی شدند

عکسی که پلیس از مادر و مادربزرگ کودک جان‌باخته منتشر کرد- East Baton Rouge Parish Sheriff's Office

یک دختر چهار ساله در لوییزیانا که گفته می‌شود مادربزرگش در حضور مادر کودک او را مجبور به نوشیدن یک بطری ویسکی کرد روز پنجشنبه جان باخت.

به گزارش ایندیپندنت، رکسان رکورد ۵۳ ساله و کاجا رکورد ۲۸ ساله هر دو به اتهام قتل درجه یک در ارتباط با مرگ چاینا رکورد دستگیر شدند.

به گفته پلیس، خواهر و برادر این کودک به نام «چینا رکورد» گفته‌اند که مرگ او پس از آن رخ داده که یک جرعه از یک بطری ویسکی نوشیده و مادربزرگش برای تنبیه او را مجبور کرده بقیه بطری را نیز بنوشد.

پلیس اعلام کرده است زمانی که نیروهای پزشکی به خانه کودک رسیدند، دریافتند که او بر اثر مسمومیت حاد ناشی از نوشیدن الکل جان باخته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سطح الکل خون او ۰.۶۸۰ درصد بوده که حتی برای یک بزرگسال نیز کشنده است. این میزان، بیش از هشت برابر حد مجاز رانندگی برای بزرگسالان است.

به گفته پلیس، پس از اینکه چینا رکورد، نوشیدن ویسکی را تمام کرد، مادرش او را با حال بد در وان حمام گذاشت و تا زمانی که نفسش بند آمد اقدامی برای تماس با مراقبت‌های پزشکی نکرد.

یکی از همسایگان این خانواده، رفتار آنها با کودک را بیمارگونه دانست. پس از انعکاس این خبر در رسانه‌های اجتماعی نیز، کاربران فضای مجازی این اقدام را یک جنایت غیرقابل باور دانستند که لازم است با جدیت از سوی پلیس پیگیری شود.

تحقیقات همچنان در این زمینه ادامه دارد اما هر دو زن مقصر در مرگ این کودک به زندان منتقل شدند.

رکسان رکورد، مادربزرگ چینا گفته است که اشتباه از او بوده و مسئولیت کامل مرگ نوه‌اش را به عهده می‌گیرد. او گفته است که زیاده‌روی او باعث شده است «زندگی همه تباه شود».

© The Independent

بیشتر از جهان