اسکلت مار غول‌پیکر در نقشه‌های گوگل، تداعی‌گر نظریه‌های تیتانوبوا

تحقیقات درباره ویدیو نشان داد که «اسکلت مار» در واقع یک «مجسمه بزرگ و فلزی» است

«اسکلت مار» مشاهده شده در گوگل مپ در حقیقت یک اثر هنری است- Google Map

کاوش در جهان از طریق گوگل‌مپ می‌تواند به شما کمک کند تا چیزهای عجیب، شگفت‌انگیز و غم‌انگیز بسیاری کشف کنید. حالا مشاهده یک «اسکلت مار» بزرگ در فرانسه سروصدایی زیادی به پا کرده است؛ تصویری که هیچ نمونه دیگری برای آن وجود ندارد.

حساب کاربری گوگل‌مپ فان در پلتفرم تیک‌تاک، ویدیوهایی از چیزهایی که حین کاوش در گوگل‌مپ پیدا کرده است، به اشتراک می‌گذارد. در ۲۴ مارس، این حساب کاربری تصویری از یک مار غول‌پیکر در سواحل فرانسه را منتشر کرد.

در توضیح این عکس آمده است: «جایی در فرانسه، چیزی غول‌پیکر وجود دارد که شما فقط با ماهواره‌ها می‌توانید آن را مشاهده کنید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ادامه ذکر می‌شود که برخی کاربران معتقدند که این یک مار غول‌پیکر است؛ ماری با حدود ۳۰ متر طول و بزرگ‌تر از هر مار دیگری که تا به حال صید شده است.

 این گزارش همچنین نشان می‌دهد که اسکلت مار می‌تواند به اسکلت مارهای منقرض شده تیتانوبوا شبیه باشد.

این ویدیو بیش از دو میلیون بازدید در فضای مجازی داشت و در واقع یک شی مارمانند را نشان می‌دهد که در گوگل‌مپ هم قابل مشاهده است.

تحقیقات درباره این ویدیو نشان داد که «اسکلت مار» در واقع یک «مجسمه بزرگ و فلزی» است که به عنوان «مار اقیانوس» شناخته می‌شود. این مجسمه در سواحل غربی فرانسه قرار دارد و طول آن در واقع ۴۲۵ فوت (۱۳۰ متر) است. از «مار اقیانوس» در سال ۲۰۱۲ به عنوان بخشی از نمایشگاه هنری Estuaire رونمایی شد. این اثر را هوانگ یونگ پینگ، هنرمند چینی-فرانسوی ساخته  است. 

به این ترتیب «اسکلت مار» مشاهده شده در گوگل مپ در حقیقت یک اثر هنری است.

بیشتر از جهان