نمایش مد جام جهانی ۲۰۲۲ دبی: شیک‌ترین کلاه‌ها در میدان اسب‌دوانی

جام جهانی دبی بزرگ‌ترین مسابقه اسب‌دوانی امارات است که در سال ۱۹۹۶ بنیان گذاشته شد

بخش مسابقات مد این رویداد شامل چندین قسمت متفاوت ازجمله «خوش‌پوش‌ترین زن» است- Instagram/racingdubai

از کلاه‌های آفتابی باشکوه گرفته تا گل‌سرهای تزئینی، در انواع و اقسام مدل‌ها، دوخت و رنگ، در بزرگ‌ترین مسابقه اسب‌دوانی امارات به نمایش گذاشته شد.

جام جهانی دبی که از سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا برگزار نشده بود، روز شنبه، ۲۶ مارس ۲۰۲۲، دوباره به میدان بازگشت و در کنار اسب‌سواران، زیبارویان آراسته جهان نیز با بهترین کلاه‌ها و لباس‌های خود آن را زینت بخشیدند.

این رویداد سالانه، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مد سال در دبی است که بسیاری از شرکت‌کنندگان از هفته‌ها پیش از برگزاری آن لباس‌ها و سبک پوشش خود را انتخاب و آماده می‌کنند و برای ارائه ظاهری بی‌نقص، برنامه‌ریزی می‌کنند.

جام جهانی دبی در سال ۱۹۹۶ بنیان گذاشته شد و از آن پس، هر سال جمع کثیری از مردم برای حضور در آن و تماشای رقابت در اسب‌دوانی، در «میدان» جمع می‌شوند. چرخ این مسابقه را سازمان برگزاری مسابقات امارات می‌گرداند که رئیس آن شیخ منصوربن زاید ‌آل ‌نهیان، شاهزاده اماراتی و نایب‌رئیس مجلس وزیران امارات متحده عربی است. این رقابت دارای ۹ دور مسابقه است و هر سال در آخرین شنبه از ماه مارس برگزار می‌شود. جوایز مسابقات اسب‌دوانی این رویداد مجموعا بیش از ۳۰ میلیون دلار ارزش دارد و با حضور بهترین اسب‌های آمریکایی و عربی، رقابت بسیار شدید است. در  مسابقه امسال ۱۳۱ اسب از ۱۳ کشور جهان به رقابت پرداختند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برای کسانی که از نقاط مختلف جهان می‌آیند و نه‌تنها برای لذت بردن از مسابقات اسب‌دوانی، که نیز برای تماشای رقابت در زمینه مد و فضای ویژه آن، راه درازی را طی می‌کنند، باید گفت که هتل «میدان» که در نزدیکی «میدان» مسابقه است، طولانی‌ترین هتل جهان است که به میدان مسابقات جام جهانی دبی می‌رسد و در روز مسابقه معمولا بسیار شلوغ است.

بخش مسابقات مد این رویداد شامل چندین قسمت متفاوت، از جمله «خوش‌پوش‌ترین زوج»، «خوش‌پوش‌ترین زن»، «خوش‌پوش‌ترین مرد»، «بهترین کلاه» و «خلاقانه‌ترین کلاه» است. از جمله جوایز بخش مد این مسابقه نیز می‌توان به «اقامت رایگان در هتلی در دبی»، «انجام خدمات زیبایی در دبی» و «ساعت» و «گوشی تلفن همراه» اشاره کرد. 

پس از مسابقه و هنگامی که هوا رو به تاریکی است، مهمانان می‌توانند در شبی زیبا از آتش‌بازی و کنسرت خوانندگان و نوازندگان صاحب‌نام جهان لذت ببرند. پیش از این، خوانندگان مشهوری مثل سیا، جانت جکسون، و کایلی مینوگ، اجراهای باشکوهی در این رویداد داشته‌اند.

بیشتر از مُد و زیبایی