جدایی ستاره آرژانتینی از یووه قطعی شد

دیبالا در سال جاری در اکثر بازی‌هایی که در میدان بود، نقش تعیین‌کننده‌ای داشت

یکی از دلایل تمدید نشدن قرارداد دیبالا مصدومیت‌های پیاپی‌اش در سال گذشته و سال جاری بود - Isabella BONOTTO / AFP

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا پس از حاشیه‌های بسیار زیاد بالاخره در تابستان پیش رو از این تیم جدا خواهد شد. دیبالا که یکی از اصلی‌ترین بازیکنان یووه در سال‌های اخیر بوده است در تابستان قراردادش با یووه به اتمام خواهد رسید و سران یووه تا به حال هیچ‌گونه پیشنهاد مناسبی برای تمدید به این بازیکن ارزشمند ارائه نکرده‌اند و همین موضوع این مهاجم آرژانتینی را به‌شدت عصبانی کرده و حاضر به تمدید قرارداد با مبلغ پیشنهادی از سوی باشگاه نشده است.

یکی از دلایل تمدید نشدن قرارداد او مصدومیت‌های پیاپی‌اش در سال گذشته و سال جاری بود که باعث شد بسیاری از مسابقات حساس و مهم را از دست بدهد. او در زمان‌هایی که در آمادگی کامل بود نیز با نظر آلگری، سرمربی یووه مسابقه‌ها را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرد و همین موضوع به جدایی او از این تیم دامن زد.

دیبالا در سال جاری در اکثر بازی‌هایی که در میدان بود، نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و در ۲۹ مسابقه که در بیشتر آن‌ها با ‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد، موفق شد ۱۳ گل و ۶ پاس گل را به ثبت برساند و بدون شک با رفتن او یووه و تیم آلگری دچار مشکلات زیادی خواهند شد. طبق درخواست دیبالا و وکلای او، این ستاره آرژانتینی خواهان تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۶ و دریافت دستمزد سالانه نزدیک به ۸ میلیون و پاداشی دو میلیون یورویی شده است. گویا پیش از شروع سال ۲۰۲۲ توافقی بین باشگاه و دیبالا صورت گرفته بود، اما حالا مبلغ پیشنهادی باشگاه برای تمدید قرارداد به مراتب کمتر از رقم مورد توافق است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یکی از مدیران باشگاه یوونتوس، مائوریتزیو آریوابنه نیز خبر نبود توافق در آخرین جلسه بین وکلای دیبالا و یووه را تایید و اعلام کرد که جلسات به نتیجه‌ای نرسیده است و دیبالا در تابستان یووه را ترک خواهد کرد. او همچنین گفت دیبالا بازیکن بسیار بزرگی است و توانایی‌های بسیار زیادی دارد، اما باشگاه با جذب ولاهوویچ در ماه ژانویه توانایی پرداخت مبلغ پیشنهادی دیبالا را ندارد و تصمیم گرفت که قرارداد این ستاره آرژانتینی را تمدید نکند؛ یعنی اینکه دیگر هیچ‌گونه مذاکره‌ای در کار نخواهد بود و این بازیکن یووه را پس از ۷ سال ترک خواهد کرد.

به نظر می‌رسد یکی از مشتریان اصلی دیبالا باشگاه پاری سن ژرمن است. پی‌اس‌جی که فصل گذشته بازیکنان صاحب نام زیادی ازجمله مسی، راموس و دوناروما را جذب کرد حالا به دنبال این ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال است.

باشگاه اینتر میلان ایتالیا نیز به جذب این بازیکن علاقه زیادی نشان داده است و به نظر می‌رسد یکی از این دو تیم مقصد نهایی او برای فصل بعد خواهد بود. یووه نیز از حالا به فکر جایگزینی مناسب برای دیبالا است و به نظر می‌رسد آن‌ها می‌خواهند زانیولو از باشگاه رم را جذب کنند. باشگاه رم نیز برای فروش ستاره ایتالیایی خود مبلغ ۷۰ میلیون یورو در نظر گرفته است.

بیشتر از فوتبال