سایه سنگین بحران بر سر پی‌اس‌جی

پاریسی‌ها در بازی‌های لیگ ۱ فرانسه، مقابل بوردو قرار گرفتند و سه بر هیچ به پیروزی رسیدند

برد سه بر هیچ پاری سن‌ژرمن مقابل بوردو خوشحالی چندانی، نه برای هواداران و نه برای کادر فنی تیم به‌خصوص پوچتینو، به همراه نداشت - GABRIEL BOUYS / AFP

تیم فوتبال پاری سن‌ژرمن این روزها پس از شکست در بازی برگشت مقابل رئال مادرید و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، حال و روز خوبی ندارد.

پس از خریدهای گران‌قیمت ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه برای فصل جدید و حضور مسی، راموس و دوناروما و حتی اشرف حکیمی در ترکیب پاریسی‌ها، کارشناسان بزرگ فوتبال بر این عقیده بودند که پی‌اس‌جی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان خواهند بود؛ اما شکست عجیب آن‌ها در بازی برگشت مقابل رئال با نتیجه سه بر هیچ، تمام معادلات پوچتینو برای ادامه رقابت‌ها را به هم زد.

پس از شکست مقابل رئال، پاریسی‌ها در بازی‌های لیگ ۱ فرانسه، مقابل بوردو قرار گرفتند و با وجودی که سه بر هیچ به پیروزی رسیدند، هوادارانشان در حرکتی عجیب، آن‌ها را هو کردند. بیشترین نارضایتی هواداران حاضر در پارک دو پرنس هم از مسی و نیمار بود و این موضوع تا انتهای بازی ادامه یافت.

هواداران همچنین با بنرهایی خواستار کناره‌گیری مالک باشگاه از مدیریت پی‌اس‌جی بوند. آن‌ها معتقدند اگرچه مالک قطری باشگاه کارهای مفید بسیار زیادی برای این تیم انجام داده، حالا وقت رفتن و واگذار کردن امور به فردی توانمندتر است و او باید خود را از دخالت در مسائل فنی باشگاه کنار بکشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برد سه بر هیچ آن‌ها مقابل بوردو خوشحالی چندانی، نه برای هواداران و نه برای کادر فنی تیم به‌خصوص پوچتینو، به همراه نداشت و زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن او در تابستان و آمدن زیدان به این تیم نیز شنیده می‌شود.

حاشیه‌ها تا جایی ادامه پیدا کرد که آن‌ها در این هفته از رقابت‌های لیگ ۱ فرانسه در زمین موناکو، در روزی که مسی را در اختیار نداشتند و نیمار نیز به دلیل عملکرد ضعیفش در اواسط نیمه دوم تعویض شد، شکست سنگین سه بر هیچ را متحمل شدند و حضور دوناروما در دروازه هم نتوانست مانع از شکست آن‌ها شود؛ اگرچه نبود او می‌توانست شکست سنگین‌تری را نصیب پاریسی‌ها کند.

این شکست نیمکت پی‌اس‌جی را متزلزل‌تر از هر زمان دیگری کرد و شاید سران باشگاه دست‌کم برای از دست ندادن قهرمانی در لیگ ۱ فرانسه، مجبور شوند پیش از تابستان پوچتینو را برکنار کنند. چنددستگی بین بازیکنان این تیم هم به‌وضوح دیده می‌شود و همین موضوع باعث شده است پوچتینو نتواند بر بازی بازیکنانش کنترلی داشته باشد؛ اما این سرمربی آرژانتینی از عملکرد تیمش دفاع کرد و معتقد است که این تیم نسبت به زمانی که او آن را تحویل گرفت، بازی زیباتری به نمایش می‌گذارد و عملکرد آن‌ها باید در پایان فصل ارزیابی قرار شود؛ نه در میانه راه.

بیشتر از فوتبال