کورتنی کارداشیان ونامزدش در تلاش برای بچه‌دار شدن

این زوج از رابطه‌های قبلی خود شش فرزند دارند

بارکر در اکتبر ۲۰۲۱، با تدارک صحنه‌ای عاشقانه از کورتنی خواستگاری کرد-instagram-/kourtneykardash

کورتنی کارداشیان، ستاره دنیای سرگرمی، که ثروتی بالغ بر ۶۵ میلیون دلار و درآمد سالانه ۱۰ میلیون دلاری دارد، خبر داد که او و نامزدش، تراویس تصمیم دارند بچه‌دار شوند. 

در پیش‌پرده تازه مجموعه کارداشیان‌ها (Kardashians) که قرار است پخش آن روز ۱۴ آوریل از شبکه هولو (Hulu) آغاز شود، این دو ستاره جنجالی دنیای سرگرمی را می‌بینیم که با هم به درمانگاه‌های باروری مختلف می‌روند. مجموعه کارداشیان‌ها قرار است درباره خواهران مشهور کارداشیان و روابط خانوادگی، عاشقانه و همچنین کسب‌وکار آن‌ها باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کورتنی کارداشیان، مدیر وب‌سایت و شرکت محصولات زیبایی و سلامت «پوش» (Poosh) که از شریک‌عاطفی پیشین خود سه فرزند ۱۱، ۹ و ۶ ساله دارد، در سال ۲۰۲۱ خبر نامزدی‌ خود با تراویس بارکر را اعلام کرد.

تراویس بارکر که مجله رولینگ‌استون او را فرد شماره ۱ پانک و یکی از ۱۰۰ نوازنده برتر درامز در تمام اعصار معرفی می‌کند، هم از ازدواج پیشین خود دو فرزند ۱۸ و ۱۶ ساله و همچنین یک فرزندخوانده ۲۲ ساله دارد. بارکر در اکتبر ۲۰۲۱، با تدارک صحنه‌ای عاشقانه و دلپذیر، با تعداد زیادی گل رز و شمع در یک هتل ساحلی، زانو زد و از نامزد فعلی‌اش خواستگاری کرد.

در این پیش‌پرده که صبح دوشنبه پخش شد، می‌بینیم که کورتنی روی تخت کلینیک دراز کشیده است و بارکر دست او را می‌فشارد و می‌بوسد. بنا به گفته کورتنی کارداشیان به ورایتی، اگرچه در بخش‌هایی از سری جدید سریال کارداشیان‌ها به رابطه او و نامزدش پرداخته می‌شود، داستان عاشقانه آن‌ها خط اصلی سریال نخواهد بود.

این مدل و میلیونر ۴۲ ساله خاطرنشان می‌کند: «بی‌شک رابطه‌ام با تراویس را خیلی نزدیک نگه می‌دارم. این رابطه برایم مقدس است و می‌خواهم از آن حسابی مراقبت کنم. فکر می‌کنم تا حالا درس‌های زیادی گرفته باشم.»

کورتنی که همین چندی پیش از گرفتن روزه رابطه جنسی با نامزدش خبر داده بود و حالا از تلاش برای بچه‌دار شدن با او می‌گوید، در ادامه گفت که اوقات بسیار خوبی را با نامزدش می‌گذرانند اما می‌خواهد تا آنجا که می‌تواند از رابطه و زندگی‌اش محافظت کند.

او درباره نظر نامزدش در مورد حضور مقابل دوربین گفت که تا زمانی که ما خوشحال باشیم تراویس مشکلی برای این‌کار ندارد: «او به‌طور مشخص یک شغل تمام‌وقت دارد و کارش این نیست که امور روزانه خود را ضبط کند. اما فکر می‌کنم وقتی حین برخی کارهای خاص فیلم می‌گرفتیم، او خوشحال بود؛ بنابراین از تهیه‌کنندگان دعوت می‌کنم جلو بیایند.»

بیشتر از زندگی