کورتنی کارداشیان از «روزه جنسی» می‌گوید

کورتنی کارداشیان گفت روزه جنسی ۱۲ روزه همراه نامزدش تراویس بارکر زندگی جنسی‌شان را بهتر کرد

کورتنی در مصاحبه با باستل گفت که به‌مدت ۱۲ روز رابطه جنسی نداشته است و این برایش دیوانه‌کننده بوده است‌ـ Noam Galai /Getty Images via AFP

کورتنی کارداشیان روز پنجشنیه در جدیدترین مصاحبه خبری‌اش با باسل (Bustle)، از نشان تجاری‌اش پوش «Poosh» که در عرصه سلامت بدن فعالیت دارد، صحبت کرد و به الهام‌بخش بودن زندگی شخصی‌اش برای تولید محتوای این برند اشاره کرد.

کارداشیان با ذکر یک مثال، گفت اخیرا یک پاک‌سازی (آیورودا) انجام داده که پرهیز از رابطه جنسی و ارگاسم را شامل می‌شود.

منشا پاک‌سازی آیورودا به نوعی طب سنتی هندی بازمی‌گردد که قدمت آن به بیش از ۳۰۰۰ سال قبل می‌رسد.

این پاک‌سازی شامل درمان‌های طبیعی و تغییر رفتار و سبک زندگی است، مانند رژیم غذایی، گیاهان دارویی، ماساژ و مدیتیشن، که سموم را از بدن دفع و به بدن کمک می‌کند خود را ترمیم کند و به تعادل برسد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کورتنی در این مصاحبه با باسل گفت به‌مدت ۱۲ روز رابطه جنسی نداشته و این برایش دیوانه‌کننده بوده است. او در ادامه گفت که این کار باعث بهبود زندگی جنسی این زوج شده و همه چیز را بهتر کرده است. او در ادامه گفت مثل این است که «اگر نمی‌توانید کافئین بخورید، وقتی اولین چای ماچا (نوعی چای سبز پرخاصیت) خود را می‌نوشید، خیلی حس خوبی می‌دهد.»

کارداشیان اولین بار در ولنتاین سال گذشته رابطه خود با تراویس را در یک پست اینستاگرام تایید کرد.

این زوج در اکتبر گذشته، پس از خواستگاری تراویس بارکر در تفریحگاه ساحلی مجلل در مونتسیتو کالیفرنیا، نامزد شدند و تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد مراسم عروسی‌شان به اشتراک نگذاشته‌اند.

کریس جنر، مادر کورتنی کارداشیان، اندکی پس از نامزدی، با حضور در برنامه الن دی‌جنرس، گفت که بارکر از او برای ازدواج با دخترش اجازه خواسته است. او گفت کورتنی و تراویس واقعا برای یکدیگر ساخته شده‌اند و بامزه‌ترین زوج‌اند.

کریس در ادامه افزود: «آن‌ها خیلی عاشق یکدیگرند و دائم از عشقشان به ما می‌گویند.»

کارداشیان در ادامه مصاحبه با باسل، از فیلمبرداری مجموعه تازه «پابه‌پای کارداشیان‌ها» (Keeping Up With The Kardashians) صحبت کرد و از مبارزه با محیطی سمی حرف زد.

در یکی از قسمت‌های فصل هجدهم این مجموعه، کورتنی به‌دلیل اختلاف‌نظر درباره کار، با خواهر کوچک‌ترش کیم درگیری فیزیکی پیدا می‌کند.

کارداشیان با یادآوری این دعوا، گفت «در حالت عادی و مناسبی» نبوده و این احساس را داشته است که نقش «شخصیتی تلویزیونی» را بازی می‌کند.

او گفت: «احساس می‌کردم این شخصیت کورتنی است که حالش بد است. با وجود اینکه واقعا سر ناهار می‌خندید، ما خنده‌ها را حذف می‌کنیم و فقط از نظر آزاردهنده‌ای که او داد استفاده می‌کنیم.»

بیشتر از زندگی