رئال ۴- سوسیداد ۱؛ خط‌ ونشان مادریدی‌ها برای پی اس جی

رئال مادرید با کسب این پیروزی پس از انجام ۲۷ بازی ۶۳ امتیازی شد

رئالی‌ها موفق شدند در ورزشگاه خانگی خود با درخشش مودریچ و کاماوینگا ۴ بر ۱ به پیروزی برسند - PIERRE-PHILIPPE MARCOU / AFP

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لالیگا اسپانیا با پیروزی پرگل تیم فوتبال رئال مادرید مقابل سوسیداد پیگیری شد. رئالی‌ها که در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگوبرنابئو میزبان تیم رده سوم جدول بودند در روز قبل از جشن ۱۲۰ سالگی تاسیس باشگاه موفق شدند با درخشش مودریچ و کاماوینگا ۴ بر ۱ به پیروزی برسند و جایگاهشان را در صدر جدول مستحکم‌تر کنند.

رئال در این مسابقه تونی کروس، هافبک آلمانی خود را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت و آنچلوتی که از غیبت او در بازی برگشت مقابل پی اس جی نیز اطمینان داشت، کاماوینگا، هافبک جوان و فرانسوی خود را به جای کروس در زمین مسابقه قرار داد.

تیم میهمان برخلاف جریان بازی در دقایق ابتدایی صاحب یک ضربه پنالتی شد و اویارسابال در دقیقه ۱۰ مسابقه، سوسیداد را پیش انداخت. پس از دریافت گل حملات رئال شدت بیشتری گرفت، اما موقعیت‌های مهاجمان مادرید که در صدر آن‌ها کریم بنزمای آماده حضور داشت با بدشانسی به گل تبدیل نمی‌شد. رئال در همان نیمه نخست فقط به سه دقیقه زمان نیاز داشت تا با دو شوت دیدنی برنده به رختکن برود.

ابتدا این کاوامینگا بود که از پاس دریافتی مودریچ نهایت استفاده را کرد و با یک شوت زیبا دروازه میهمان را باز کرد. اما سه دقیقه پس از زدن گل تساوی مودریچ نیز با یک شوت مهارنشدنی گل دوم مادرید را به ثمر رساند تا تیمش را پیروز به رختکن بفرستد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حملات مادرید در نیمه دوم شدت بیشتری داشت و بنزما موفق شد در دقیقه ۶۹ گلزنی کند، اما گل او به دلیل آفساید مردود اعلام شد. بی‌تابی او برای زدن گل بیستم بسیار زیاد بود و درنهایت موفق شد در دقیقه ۷۶ و از پنالتی به‌دست‌آمده برای رئال مادرید، بیستمین گل خود در رقابت‌های این فصل را به ثمر برساند و مادرید را ۳ بر ۱ پیش بیندازد.

اما این پایان کار رئال در این مسابقه نبود و آسنسیو تازه به میدان آمده نیز موفق شد در دقیقه ۷۹ گل چهارم مادرید را به ثمر برساند و پیروزی چهار بر یک این تیم مقابل سوسیداد را رقم بزند.

مودریچ در پایان مسابقه با زدن یک گل و ثبت یک پاس گل با عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و آنچلوتی در بازی مقابل پی اس جی حساب ویژه‌ای روی او بازخواهد کرد.

این برد نوزدهمین پیروزی رئال در این فصل از رقابت‌های لالیگا بود. آنچلوتی، سرمربی کهکشانی‌ها پس‌ازاین پیروزی گفت: «ما بازی کاملی انجام دادیم و مستحق این پیروزی بودیم. بدون شک این بهترین بازی ما در این فصل بود و بازیکنان از اهمیت این مسابقه به‌خوبی آگاه بودند. حالا با انگیزه‌ای مضاعف به بازی مقابل پی اس جی رسیده‌ایم و اطمینان دارم اگر با این روش بازی کنیم بدون شک برد از آن ما خواهد بود. دوست داریم بهترین نمایشمان را ارائه کنیم و باوجوداین تماشاگران هر کاری می‌توانیم انجام دهیم.»

رئال مادرید با کسب این پیروزی پس از انجام ۲۷ بازی ۶۳ امتیازی شد و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول یعنی سویا در جایگاه نخست قرار دارد.

 

بیشتر از فوتبال