صدای بلند معاشقه همسایه‌ها، صدها نیویورکی را بی‌خواب کرد

رابطه جنسی پر سروصدا یکی از دلایلی است که باعث شده صدها نیویورکی دست به دامن پلیس شوند

مدیر یک شرکت عایق سازی فضاهای داخلی می‌گوید مردم دنبال آرامش در اتاق‌خواب هستند-canva pro

شهرت نیویورک به این است که این شهر «هرگز نمی‌خوابد» اما دلیل نخوابیدن برخی از ساکنان این شهر صدای بلند معاشقه همسایه‌ها است.

مقامات شهری نیویورک ماهانه تا ۷۵ هزار شکایت مربوط به سروصدا و آلودگی صوتی دریافت می‌کنند از صدای موسیقی بلند، عملیات ساختمانی، پارس سگ‌ها گرفته تا رفت‌وآمد خودروهایی با صدای اگزوز بلند.

گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد که رابطه جنسی پر سروصدا هم یکی از دلایلی است که باعث شده صدها نیویورکی دست به دامن پلیس شوند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 نیویورکی‌ها در طول سال گذشته بیش از ۲۷۰ شکایت از مزاحمت صوتی مربوط به رابطه جنسی را در تماس با خط تلفن گزارش‌های غیر اضطراری ثبت کرده‌اند. این گزارش‌ها شامل همه‌چیز می‌شود؛ از عیاشی در حیاط پشتی گرفته تا صداهای به‌شدت بلند هنگام داشتن رابطه جنسی و صداهایی که یکی از تماس‌گیرندگان به‌عنوان «غرش‌های جنسی یک دایناسور» توصیف کرده است.

بیشترین تماس‌ها از محله منهتن و بروکلین بوده است. به گزارش نشریه پَچ در یکی از شکایات در ساعت ۶ صبح ژانویه امسال یک زن در تماس تلفنی به پلیس گفت: «ببینید من یک زن مسیحی هستم، به این دختر کمک کنید که سکس با صدای بلند را متوقف کند، قبل از آنکه خدا دست به کار شود.»

بنا بر بررسی پلیس محلی اکثریت قریب به اتفاق این شکایات «بی‌اساس»، «غیرضروری» یا غیر مجرمانه تشخیص داده‌شده‌اند. برخی شهروندان نگران هستند شوخی یا جدی افرادی بخواهند با گزارش‌های نادرست دردسر درست کنند. به طور مثال در سال گذشته بیش از ۵۰ شکایت از یک آدرس ثبت شده که صاحب‌خانه اصرار دارد خانواده‌اش قربانی شوخی یا آزار شده‌اند. یک فرد ناشناس بارها گزارش داده در این خانه مهمانی‌های سکس گروهی برپا می‌شود. صاحب‌خانه دراین‌باره گفته: «من مطمئنم که یک نفر با من شوخی دارد. این گزارش‌ها دروغ است. من دو بچه کوچک دارم.«

پلیس چندین بار برای بررسی این اتهامات به خانه آن‌ها رفته و سوابق نشان می‌دهد که تمام شکایات علیه آن‌ها «بی‌اساس یا غیرضروری» طبقه‌بندی‌شده است.

علت ایجاد سروصدا هر چیزی که باشد برخی از ساکنان این شهر را به فکر انداخته تا مشکل را جور دیگری حل کنند. مدیر یک شرکت عایق سازی فضاهای داخلی می‌گوید مردم دنبال آرامش در اتاق‌خواب هستند. عایق کردن صوتی یک اتاق خواب معمولی تا ده هزار دلار خرج بر می دارد.

چه به دلیل بیرون نرفتن صدا و چه برای داخل نیامدنش، وقتی دیوارهای خانه نتواند به‌تنهایی مشکل را حل کند شاید عایق کردن اتاق‌خواب ایده بدی نباشد.

بیشتر از زندگی