دستگیری وکیل بریتانیایی که خون خودش را به مواد غذایی تزریق می‌کرد

الغریب احساس می‌کرد که در شبیه‌سازی «شوی ترومن» زندگی می‌کند که در آن «همه‌چیز جعلی بود»

در فیلمی که در دادگاه به هیئت منصفه نشان داده شد، متهم در حال تزریق خون به مواد غذایی دیده می‌شود- عکس از ویدئوی دادگاه

پلیس لندن مردی را با اتهام تزریق خون خود به مواد غذایی فروشگاه‌ها دستگیر کرده است.

 دوربین‌های مداربسته یک فروشگاه مواد غذایی در لندن تصاویری را ضبط کرده‌اند که در آن به نظر می‌رسد یک مرد جوان مایعی را به غذاهای داخل قفسه‌ها تزریق می‌کند. پلیس می‌گوید این مرد جوان یک وکیل بریتانیایی است و محتویات سرنگ‌های کشف‌شده هم نشان داد مایع تزریق شده خون انسان بود.

این فیلم که در دادگاه به هیئت‌منصفه ارائه شد، متهم ۳۷ ساله، لئوآی الغریب را نشان می‌دهد که ظاهراً سرنگ‌هایی را به سیب‌ها، تکه‌های مرغ و غذاهای آماده در سوپرمارکت Sainsbury فرو می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وکیل الغریب، کایری آرگیروپولوس، در جریان حضور در دادگاه به هیئت‌منصفه گفت: «این رفتار عجیب بود» و اضافه کرد که موکلش در طول این ماجرا از صحت و سلامت عقل برخوردار نبود.

 البته آلوده کردن غذاها به خون فقط نوک کوه یخ بود: ظاهراً در همان فروشگاه، این مرد به سمت کارکنان و مشتریان تخم‌مرغ پرتاب کرده و به سینه یک نگهبان کوبیده و او را هل داده است.

 این ضرب و شتم به داخل فروشگاه‎‌ها محدود نمی‌شد، زیرا الغریب همچنین متهم شده است که در خارج از منزل با سرنگ خالی به قفسه سینه جراح خدمات بهداشت ملی کوبیده است. او سرانجام پس از پرتاب کردن یک گلدان به درون یک بار بازداشت شد.

 در مجموع ۲۱ سرنگ از صحنه‌های جرم کشف شد. به عنوان یک اقدام احتیاطی فروشگاه‌های مزبور مجبور شدند قبل از بازگشایی همه مواد غذایی خود را دور بریزند و اجناس تازه بیاورند که منجر به ضرری در نیم میلیون پوند شد.

 در جلسه دادگاه یک روان‌پزشک گفت که الغریب احساس می‌کرد که در شبیه‌سازی «شوی ترومن» زندگی می‌کند که در آن «همه‌چیز جعلی بود» (اشاره‌ای به فیلمی با این عنوان با بازی جیم کری که در سال ۱۹۹۸ ساخته شد). دکتر اضافه کرد که این مرد همچنین معتقد بود که دستگاهی در مغزش کار گذاشته‌شده و امیدوار بود که رفتار نامعقولانه‌اش «پلیس واقعی» را مخمصه‌ای که در آن گرفتارشده آگاه کند.

وکیل الغریب گفت که «همان‌طور که از دو روان‌پزشک شنیدید متهم در آن زمان به‌شدت ناخوش بود. این‌ها اعمال کسی نبود که از صحت و سلامت عقل برخوردار است.»

الغریب از آن زمان تاکنون در سه فقره آلوده کردن مواد غذایی و دو مورد حمله به دلیل جنون خود را بی‌گناه دانسته است.

این اولین بار نیست که فردی متهم به آلوده کردن مواد غذایی با مایعات بدن می‌شود. روز جمعه یک معلم سابق در لوئیزیانا به ۴۱ سال زندان محکوم شد؛ او اعتراف کرده بود که به دانش‌آموزانش کاپ کیک‌هایی که با مایع منی شوهرش آغشته شده بود، می‌خوراند.

بیشتر از جهان