میسون گرینوود، ستاره جوان منچستریونایتد، دستگیر شد

گرینوود فعلا اجازه ندارد در تمرین‌ها و بازی‌های آینده یونایتد شرکت کند

آینده میسون گرینوود با اتهامات وارد شده به او، در خطر است - Paul ELLIS / AFP

آینده فوتبالی میسون گرینوود، ستاره جوان باشگاه منچستریونایتد که یکی از بازیکنان خوش‌آتیه این تیم به حساب می‌آید، به دلیل اتهام‌های سنگینی که به او وارد شده، احتمالا جدا به خطر افتاده است.

نامزد این بازیکن جوان در روزهای گذشته، تصاویری از خود در حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که از اتفاق‌هایی عجیب درباره رابطه او با این بازیکن جوان پرده برمی‌داشت. این عکس‌ها بلافاصله در تمام رسانه‌های اجتماعی پخش شدند.

در این تصاویر کبودی‌ها و زخم‌هایی روی بدن این دختر جوان اهل انگلستان دیده می‌شود که به نظر می‌رسید بر اثر ضرب‌‌وشتم ایجاد شده باشد. روی یکی از این تصاویر نوشته شده است: «این برای کسانی که دوست داشتند بدانند گرینوود چه بلایی بر سر من می‌آورد.» او  صدای گرینوود را هم در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده که نشان می‌دهد او چگونه به این دختر جوان تعرض جنسی کرده است و می‌تواند تبعاتی جدی برای این مهاجم جوان به همراه داشته باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

باشگاه منچستریونایتد در ابتدا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا مشخص نشدن حقایق از هرگونه اظهارنظر خودداری خواهد کرد؛ اما روز یکشنبه، تغییر موضع باشگاه نشان داد که این مهاجم جوان به دردسر بزرگی افتاده است. باشگاه در بیانیه دوم اعلام کرده است که گرینوود فعلا اجازه ندارد در تمرین‌ها و بازی‌های آینده یونایتد شرکت کند؛ اما بدتر از آن، خبر دستگیری او بود که آینده فوتبالی این بازیکن بااستعداد را به‌شدت تهدید می‌کند.

پدر نامزد این بازیکن جوان معتقد است که گوشی دخترش هک شده و او نمی‌خواسته است این تصویر را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کند. او گفت که از دخترش خواسته است که گوشی خود را خاموش کند ولی گویا دیگر خیلی دیر شده بود. او می‌گوید که دخترش، هریت، به دلیل این اتفاق شرایطی روحی مساعدی ندارد.  پدر هریت افزود: «ما میسون را از زمانی که نوجوان بود می‌شناسیم و دو سال است که او جزئی از خانواده ما شده. البته می‌دانم که در چند ماه گذشته، رابطه آن‌ها خوب نبوده است.»

 گرینوود یکی از بازیکنان جوانی بود که به نظر می‌رسید آینده درخشانی داشته باشد و بسیاری از کارشناسان فوتبال در انگلستان معتقد بودند که او می‌تواند در آینده به رایان گیگز دیگری برای یونایتد تبدیل شود و یکی از ستارگان دنیای فوتبال باشد؛ اما با اتفاق‌های پیش آمده، به نظر می‌رسد رویای ستاره منچستریونایتد در آستانه نابودی است.

بیشتر از فوتبال