صحبت‌های جنجالی لوکاکو صدای توخل را درآورد

روملو لوکاکو در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده است که از شرایطش در این تیم لندنی چندان راضی نیست

توخل : لوکاکو همیشه شاد است و مانند یک بازیکن حرفه‌ای رفتار می‌کند - Oli SCARFF / AFP

روملو لوکاکو، مهاجم ۲۸ ساله بلژیکی تیم فوتبال چلسی که در تابستان سال ۲۰۲۱ به شکل عجیبی و با مبلغ ۱۱۵میلیون یورو از اینترمیلان ایتالیا به چلسی در انگلستان پیوست، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده است که از شرایطش در این تیم لندنی چندان راضی نیست. توخل، سرمربی چلسی نیز نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت که او نباید در این شرایط چنین صحبت‌هایی را مطرح کند، چراکه تیم را دچار حاشیه خواهد کرد.

توخل در ادامه صحبت‌هایش گفت: «لوکاکو می‌گوید از زمان آمدن به چلسی غمگین است، درصورتی‌که من چنین چیزی ندیده‌ام و او همیشه شاد است و مانند یک بازیکن حرفه‌ای رفتار می‌کند. اصلا از صحبت‌های او خوشم نیامد و دوست ندارم بیش‌ازاندازه به این موضوع بپردازم، چراکه این صحبت‌ها ما را بدون دلیل به حاشیه خواهد برد و کمکی به تیم نخواهد کرد. من عملکرد او را هرروز در تمرینات مشاهده می‌کنم و این خلاف چیزی است که او در مصاحبه عنوان کرده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 لوکاکو که به همراه اینتر‌میلان در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ قهرمانی در سری آ ایتالیا را نیز به دست آورده بود، در پی مشکل مالی باشگاه اینتر‌میلان مجبور شد که این تیم را ترک کند.

او در مصاحبه‌ای جدید عنوان کرده است که از شیوه جدایی‌اش از این باشگاه زیاد راضی نبوده و این موضوع باعث شده است تا در مقابل هواداران این باشگاه چهره بدی پیدا کند. لوکاکو پس از پیوستن به چلسی موفق شد هفت گل در ۱۸ مسابقه برای آبی‌های لندن به ثمر برساند. این در حالی است که او بسیاری از مسابقه‌ها را به دلیل آسیب‌دیدگی و پس‌ازآن ابتلای به کرونا از دست داد؛ اما بااین‌حال او اعتقاد دارد که به‌اندازه کافی از او استفاده نمی‌شود و چاره‌ای جز اطاعت از تصمیم مربیان ندارد.

لوکاکو در این مصاحبه گفت: «از موقعیت فعلی خیلی راضی و خوشحال نیستم چراکه زیاد در ترکیب اصلی حضور ندارم، بااینکه شرایط فیزیکی بسیار خوبی دارم. فکر می‌کنم سرمربی از روشی استفاده می‌کند که من باید با آن کنار بیایم و باید نسبت به آن حرفه‌ای برخورد کنم؛ اما باید صادقانه بگویم که این شرایط را دوست ندارم، اما هرگز تسلیم نمی‌شوم. از اینکه به چلسی برگشتم واقعا خوشحالم چون تیم موردعلاقه من از دوران کودکی است. وقتی باشگاه اینتر و مدیران تیم پیشنهاد برای تمدید قرارداد به من ارائه نکردند بسیار ناراحت شدم و بلافاصله پیشنهاد آمدن به چلسی را پذیرفتم؛ اما از شیوه ترک اینترمیلان بسیار ناراحتم و باید از هواداران این تیم عذرخواهی کنم. من همیشه گفته‌ام که اینتر را دوست دارم و دوباره روزی به آنجا بازخواهم گشت و امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد. من هرگز خوبی‌های باشگاه و هواداران تیم را فراموش نخواهم کرد، مخصوصا کارهایی که برای خانواده‌ام انجام داده‌اند. من باید زودتر از این‌ها درباره‌اش صحبت می‌کردم و امیدوارم که عذرخواهی من را بپذیرند.»

 

بیشتر از فوتبال