یونایتد ۲-استون ویلا ۲، ستاره برزیلی ویلا حال یونایتد را گرفت

سرمربی ۶۳ ساله یونایتد پس از پایان بازی گفت از نتیجه بازی ناامید شده است

فیلیپ کوتینیو، هافبک جدید استون ویلا بدون شک ستاره این مسابقه بود - Lindsey Parnaby / AFP

رقابت‌های لیگ برتر انگلستان در هفته بیست و دوم کار خود را ادامه داد و تیم فوتبال منچستریونایتد که به شهر بیرمنگهام سفر کرده بود مقابل استون ویلا در ورزشگاه ویلا پارک به‌تساوی ۲-۲ رسید و در جایگاه هفتم جدول باقی ماند.

فیلیپ کوتینیو، هافبک جدید ویلا که از بارسلونابه خدمت گرفته شده است، بدون شک ستاره این مسابقه بود و پس از آمدنش به مسابقه در ۲۰ دقیقه پایانی توانست نتیجه بازی را تغییر دهد و ویلا را از یک شکست خانگی نجات داد.

رانگنیک، سرمربی یونایتد در این مسابقه حساس رونالدو را به گفته خودش به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در اختیار نداشت و مگوایر، کاپیتان و سانچو، مهاجم گران‌قیمت خود را نیز روی نیمکت قرار داده بود. یونایتد که هفته گذشته مقابل استون ویلا در جام حذفی به پیروزی رسیده بود، امیدوار بود تا این برد را در لیگ جزیره هم تکرار کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یونایتدی‌ها از همان ابتدا نسبت به میزبان کار را بهتر آغاز کردند و جریان بازی را در اختیار گرفتند و با تحت‌فشار گذاشتن بازیکنان ویلا اجازه بازی‌سازی را به آن‌ها ندادند.

برونو فرناندز که در این مسابقه بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود موفق شد در دقیقه ششم با یک شوت اشتباه و از راه دور دروازه‌بان ویلا یعنی مارتینز دروازه تیم میزبان را باز کند و یک بر صفر یونایتد را پیش انداخت.

یونایتد در نیمه نخست تیم برتر زمین بود و فرصت زدن گل‌های بیشتر را نیز داشت که با بی‌دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت. با شروع نیمه دوم ویلا برای جبران گل خورده، حمله‌های متعددی روی دروازه یونایتد انجام داد، اما این یونایتد بود که توانست با ضد حمله‌ها گل دوم را دوباره با برونو فرناندز به ثمر برساند و دو بر صفر پیشی بگیرد؛ حضور کوتینیو در ۲۰ دقیقه پایانی در زمین باعث شد همه چیز برای استون ویلا تغییر کند و تیم جرارد از یک باخت حتمی نجات یابد.

کوتینیو که با ‌عنوان یار تعویضی در دقیقه ۶۸ مسابقه به زمین آمده بود ابتدا در گل اول ویلا تاثیرگذاری خود را نشان داد و با حرکات پا به توپ خود در درون محوطه جریمه یونایتد باعث شد تا در دقیقه ۷۷ توپ به رمزی، مهاجم ویلا برسد و دروازه دخیا را باز کند؛ اما این پایان کار نبود و این بار نوبت کوتینیو بود تا در دقیقه ۸۲ گل تساوی را وارد دروازه یونایتد کند تا در اولین بازی خود برای ویلا نقش یک نجات‌دهنده را داشته باشد.

رانگنیک که بازی و نتیجه را ازدست‌رفته می‌دید با به زمین آوردن سانچو و لیندگارد تصمیم در تغییر نتیجه بازی داشت که موفق به انجام آن نشد و یک ناکامی دیگر برای این مربی آلمانی رقم خورد.

سرمربی ۶۳ ساله یونایتد پس از پایان بازی گفت که از نتیجه بازی ناامید شده است و حس و حالی شبیه به شکست را تجربه می‌کند.

درحالی‌که به نظر می‌رسد روابط او با تعدادی از بازیکنان ازجمله رونالدو چندان خوب پیش نمی‌رود، اما او در پایان بازی گفت: «ما وقتی دو گل از حریف پیش بودیم باید منطقی‌تر کار می‌کردیم، توپ‌های زیادی را از دست دادیم و باید مقداری فشرده‌تر بازی می‌کردیم تا اجازه نفوذ به تیم حریف را ندهیم. من انتظار داشتم رونالدو و راشفورد در این مسابقه قادر به بازی کردن باشند، اما این‌طور نشد و امیدوارم که آن‌ها را برای بازی روز چهارشنبه مقابل برنتفورد در اختیار داشته باشیم.»

 

بیشتر از فوتبال