معلم «آدمخوار» به حبس ابد محکوم شد

معلم ریاضی و علوم در روز ۵ سپتامبر ۲۰۲۰، مکانیک ۴۳ ساله‌‌ای را به قتل رساند

انگیزه استفان از قتل «تحقق بخشیدن به خیالات آدم‌خوارانه‌اش» بود - pinknews

طبق اعلام یک قاضی، یک معلم مدرسه راهنمایی به جرم کشتن و مثله کردن مردی که اینترنتی با او آشنا شده بود به حبس ابد محکوم شد. انگیزه این مرد «تحقق بخشیدن به خیالات آدم‌خوارانه‌اش» بود.

مردی که نامش را استفان ر. اعلام کرده‌اند، بر اساس گزارش‌ها در روز ۵ سپتامبر ۲۰۲۰، مکانیک ۴۳ ساله‌‌ای را کشت و سپس بدن قربانی را مثله کرد و آن‌ها را در نقاط مختلف محله پنکوی برلین پراکند.

مادر این مکانیک گزارش داده بود که او گم شده است و پلیس هفته‌ها به دنبالش می‌گشت، تا این‌که فردی در ماه نوامبر گذشته حین سگ‌ گردانی، استخوان ران این مرد را در جنگلی در پایتخت آلمان پیدا کرد. بر اساس گزارش‌ها دو هفته بعد استخوان‌های دیگری در بوستان پیدا شد.

این معلم ۴۲ ساله که ریاضی و علوم درس می‌دهد، این هفته در دادگاهی در برلین به قتل و پراکندن اعضای بدن مقتول محکوم شد و حکم حبس ابد گرفت.

به گزارش رسانه‌های این کشور، قاضی ماتیاس شرتز در دادگاه گفت: «این عمل شما غیرانسانی بود.»

به گزارش برلینر زایتونگ، دادستان این پرونده در دادگاه گفت، این معلم از چند ماه پیش از ارتکاب قتل در اتاق‌های گفتگوی مجازی درباره آدم‌خواری با افرادی صحبت کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش اشپیگل، بازرسان گفته‌اند او و قربانی‌اش در یک پایگاه اینترنتی دوست‌یابی باهم آشنا شده بودند و قرار گذاشته بودند که برای برقراری رابطه جنسی در خانه آقای معلم یکدیگر را ببینند. گفته می‌شود استفان ر. با دارویی مرد را بی‌هوش کرده و گلویش را بریده است. سپس آلت جنسی‌اش را بریده تا بخورد.

طبق این گزارش، بعدازآن که قطعاتی از بدن قربانی پیدا شد، پلیس با تحقیقاتی که انجام داد (ازجمله بررسی اطلاعات تلفن همراه او) به محل زندگی این معلم رسید و در آنجا آثار خون، اجزای بدن و ابزارهای مشکوکی پیدا کرد.

طبق گزارش دادرسی، هیچ شواهدی وجود ندارد که قربانی این معلم به کشته شدن راضی بوده باشد.

متهم که اتهامات را رد کرده، طبق یافته‌های دادگاه دارای مسئولیت «بسیار سنگینی» در این ماجرا بوده است و بنابراین سزاوار آن نیست که بعد از ۱۵ سال از آزادی به قید التزام متداول در آلمان برخوردار شود.

این نخستین بار نیست که در آلمان پرونده اتهام آدم‌خواری یا خیالات آدم‌خوارانه مطرح می‌شود.

طبق گزارش‌ها استفان ر. در یک پایگاه اینترنتی دوست‌یابی خودش را بانام «سرقصاب ۷۹» معرفی کرده بود که یادآور نام مستعار آدم‌خوار بدنام آلمانی، آرمین مای‌وز است که بابت کشتن و خوردن مهندسی ۴۳ ساله اهل برلین در سال ۲۰۰۱ در حال گذراندن حبس ابد است. آن‌ها هم در فضای مجازی باهم آشنا شده بودند.

علاوه بر مای‌وز که در سال‌۲۰۰۶ در دادگاه محکوم شد، یکی از ماموران پلیس آلمان هم بابت کشتن مردی که باهم در یک گروه دورهمی اینترنتی مختص آدم‌خواری آشنا شده بودند، در سال ۲۰۱۵ به جرم اتهام قتل در دادگاه محکوم شد. دادستان‌ها گفته بودند خورده شدن یکی از خیال‌پردازی‌های فرد قربانی بوده است، اما شواهدی وجود نداشت که نشان بدهد متهم با رضایت قربانی چنین کاری را انجام داده است.

گزارش تکمیلی در آی‌پی

 

© The Independent

بیشتر از جهان