با مایک پمپئو جدید آشنا شوید

وزیر خارجه دولت ترامپ در شش ماه گذشته نزدیک به ۴۵ کیلو وزن کم کرده است

به گفته پمپئو، افزایش وزن او از سال ۲۰۱۰ شروع شد؛ زمانی که برای اولین بار به نمایندگی از ایالت کانزاس در انتخابات کنگره پیروز شد- AFP

این روزها شاید مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، برای خیلی‌ها قابل شناسایی نباشد، زیرا نزدیک به ۴۵ کیلو وزن کم کرده است.

پمپئو به نشریه نیویورک‌پست گفت که تصمیم خود برای به کاهش وزن را روز چهاردهم ژوئن سال ۲۰۲۱ گرفته است؛ روزی که روی ترازو رفته و دیده که برای اولین بار در عمرش چیزی نمانده است که وزنش به ۱۵۰ کیلو برسد.

او می‌گوید که روز بعد که از خواب بیدار شده، به همسرش سوزان گفته است: «امروز، روزش است.»

«ورزش را شروع کردم؛ البته نه هر روز ولی تقریبا هر روز. تغذیه‌ام را هم مناسب کردم و کاهش وزنم بلافاصله شروع شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پمپئو ۵۸ ساله می‌گوید که در زیرزمین خانه‌اش یک سالن بدنسازی با دمبل و ماشین‌های حرکت بیضوی راه انداخته است: «سعی کردم هفته‌ای پنج شش بار بروم پایین و حدود نیم ساعت آنجا بمانم. روش علمی نداشتم؛ مربی هم نداشتم؛ مشاور تغذیه هم نداشتم؛ فقط خودم بودم و خودم.»

به گفته پمپئو، افزایش وزن او از سال ۲۰۱۰ شروع شد؛ زمانی که برای اولین بار به نمایندگی از ایالت کانزاس در انتخابات کنگره پیروز شد.

او می‌گوید که هرچه در مسئولیت‌های سیاسی خود انضباط داشته، در خوردن بی‌مبالات بوده است؛ اما حالا دیگر از چیزبرگر و خرچنگ و تنقلات شیرینی که همیشه کنار کامپیوترش یا هنگام پرواز در هواپیمایش بودند، خبری نیست.

با این حال،‌ تغییر رژیم غذایی سنت خانوادگی رستوران‌روی او را عوض نکرده است. رستوران «آیهاپ» هنوز محبوب پمپئو است؛ اما حالا به جای پنکیک کدو حلوایی و شیره مربا، خوراک‌های سالم‌تری سفارش می‌دهد.

«هنوز خانوادگی آنجا می‌رویم؛ مهم است که سنت‌ها را حفظ کنیم؛ ولی حالا سفیده تخم‌مرغ و بیکن بوقلمون سفارش می‌دهم.»

آخرین نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می‌دهد که حدود ۴۱ درصد از مردم آمریکا اضافه‌وزن‌ دارند.

بیشتر از جهان