توقف پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

پرسپولیس از سه بازی اخیر خود تنها دو امتیاز به دست آورده است

بازی پرسپولیس تهران و مس رفسنجان- عکس از dailyfootball

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

هر دو تیم به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتند، اما در نهایت، به گرفتن یک امتیاز رضایت دادند تا روند پیروز نشدن آنها در بازی‌های اخیر ادامه پیدا کند.

ابتدا این تیم مس رفسنجان بود که در دقیقه ۶۷ با ضربه زیبای عقیل کعبی به گل رسید. اما شادی نارنجی‌پوشان خیلی طول نکشید و تنها چهار دقیقه بعد، مهدی ترابی، گل تساوی پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی درون دروازه مس جا داد.

 با این نتیجه، پرسپولیس با هشت امتیاز در رده هفتم و مس با پنج امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند. مس رفسنجان هنوز در لیگ برتر صاحب پیروزی نشده است و پرسپولیس، قهرمان فصل قبل هم از دو دیدار قبلی خود، تنها یک امتیاز به دست آورده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مس رفسنجان با استفاده از مزیت میزبانی، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵ ضربه سر فراز امامعلی به تیرک افقی دروازه پرسپولیس برخورد کرد و این تیم فرصتی عالی را برای رسیدن به گل از دست داد.

تیم مس دو دقیقه بعد هم فرصت دیگری را از دست داد و توپ با ضربه قیچی مهدی کیانی به خارج از زمین رفت.

در ادامه بازی، پرسپولیس نیز فرصتهایی را برای زدن گل به دست آورد. از جمله شوت امید عالیشاه در دقیقه ۳۰ با اختلافی کم از دروازه حریف به اوت رفت. پس از آن نیز، داوود نوشی، دروازهبان مس، ضربه عیس آل کثیر را مهار کرد.

پرسپولیس با چند تغییر نسبت به دیدارهای قبلی وارد زمین مس شد.  در این بازی، سیامک نعمتی غایب بود به جای او مهدی شیری به عنوان مدافع راست به بازی گرفته شد. پرسپولیس در این بازی نیز با سه مدافع وارد زمین شد، ولی یحیی گل‌محمدی ترجیح داد با ترکیبی متفاوت در خط حمله، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه و مهدی ترابی را در کنار هم قرار دهد.

در دیگر بازی امروز، فجر سپاسی با یک گل از سد پیکان گذشت. میلاد احمدی تک گل بازی را به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌های امروز، تیم‌های فولاد و هوادار، استقلال تهران و نساجی مازندران، و سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در مقابل هم بازی می‌کنند.

بیشتر از فوتبال