جشن تولد خصوصی ثروتمندترین مردان جهان در ترکیه

در فهرست ثروتمندترین افراد جهان، جف بیزوس دومین و بیل گیتس چهارمین است

جشن تولد خصوصی در یک ساحل اختصاصی در ترکیه در نزدیکی بدروم برگزار شد-©Leon Neal/ SAUL LOEB / AFP

بیل گیتس تولد ۶۶ سالگی خود را با جف بیزوس در یک مهمانی صمیمی و خلوت در ساحلی اختصاصی در ترکیه جشن گرفت.

به گزارش رسانه‌های محلی، بیل گیتس که سابقاً ثروتمندترین مرد جهان بود، جف بیزوس یکی دیگر از میلیاردرهای بسیار ثروتمند جهان را به یک جشن تولد خصوصی در یک ساحل اختصاصی در ترکیه در نزدیکی بدروم دعوت کرد.

درز اخبار این جشن تولد خصوصی برای صنعت گردشگری ترکیه که در طول دوران همه‌گیری کرونا حال روزی خوشی نداشت، خوشحال کننده است. اگر دو تا از ثروتمندترین مردان جهان سواحل ترکیه را برای یکی از به‌یادماندنی‌ترین رویدادهای سالانه خود انتخاب کرده‌اند تا با دوستانشان خوش بگذرانند چرا دیگران به فکر سفر به سواحل آنتالیا و فتحیه نباشند؟

روزنامه ترکی دیلی صباح گزارش داد بنیان‌گذار مایکروسافت که دارایی خالص او ۱۳۶ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، روز چهارشنبه تولد ۶۶ سالگی خود را با بیزوس و ۵۰ مهمان دیگر در ساحل فتحیه، در کنار دریای مدیترانه جشن گرفت.

مهمانان از قایق تفریحی بزرگ بیل گیتس که لانا نام دارد، با هلیکوپتر به این ساحل زیبای در انزوا و به دور از هیاهو رفتند. بر اساس گزارش‌ها بیل گیتس در حال حاضر این قایق تفریحی را با قیمت ۱٫۸ میلیون یورو در هفته اجاره کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این قایق تفریحی دارای سالن بدن‌سازی، جکوزی، سالن مهمانی و استخر است.

گیتس در حال سپری کردن تعطیلات خود در امتداد سواحل ترکیه است و هفته گذشته به بدروم، یک مقصد گردشگری محبوب در ترکیه سر زد.

به گزارش دیلی صباح جشن تولد گیتس حدود چهار ساعت طول کشید. این رسانه گزارش داد که از میهمانان با غذاهای دریایی محلی، سوشی و پیتزا به همراه شامپاین فراوان پذیرایی شد.

همچنین کسانی که در این محل کار می‌کردند، به منظور محافظت از حریم خصوصی میهمانان، مجاز به استفاده از تلفن‌های همراه خود نبودند.

گزارش شده است که بیزوس با هلیکوپتر خصوصی به قایق تفریحی خود که در گوکووا در مارماریس لنگر انداخته بود، بازگشت. «روباه پرنده» که گمان می‌رود مدیرعامل سابق آمازون مالک آن باشد، قبلاً در سال ۲۰۱۹ نیز در ترکیه دیده‌ شده بود.

بیشتر از زندگی