رمان‌های مصوّر محبوب ژاپن به عربی منتشر می‌شود

موسسه پژوهش‌های رسانه‌ای سعودی قراردادی برای انتشار رمان‌های مصور ژاپنی مانگا بست

«محتوای این داستان‌ها با ارزش‌های فرهنگ عرب سازگار خواهد شد» - Behrouz MEHRI / AFP

موسسه پژوهش‌های رسانه‌ای سعودی (اس‌آرام‌جی) اعلام کرد که برای توسعه جهانی رمان‌های مصور ژاپنی (مانگا) قراردادی با شرکت انتشاراتی مشهور کودانشای ژاپن بسته ‌است.

بر اساس این قرارداد، اس‌آرام‌جی حق انحصاری انتشار سری داستان‌های تخیلی مانگا را به زبان عربی، به دست آورده است.

بنا به اطلاعیه اس‌آر‌ام‌جی، محتوای این داستان‌ها با ارزش‌های فرهنگ عرب سازگار خواهد شد تا برای همه اعضای خانواده قابل استفاده باشد.

جمانا الرشید، مدیرعامل اس‌آرام‌جی، گفت: «همکاری خلاقه ما با یک ناشر پیشگام ژاپنی برای انتشار مانگای عربی، باعث خواهد شد که این داستان‌ها در سراسر جهان عرب، رسمی و قانونی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دکتر عصام بخاری، سردبیر کل مانگای عربی، گفت: «بی‌نهایت خوشحالیم که این قرارداد را با کودانشا که بی شک یکی از پیشگامان این صنعت در جهان است، بستیم. این توافقنامه هم برد محتوای مانگای عربی را گسترش می‌دهد، و هم فضای خلاقه منطقه را با محتوای اصیل عربی غنی می‌سازد.»

ساتورو ماتسوموتو، نایب رئیس شرکت کودانشا، گفت: «بسیار خوشوقتیم که سه عنوان از پرفروش‌ترین داستان‌های ما به عربی منتشر می‌شوند. این مشارکت، نقطه‌عطفی تاریخی برای ماست و به ما امکان می‌دهد به طور رسمی، برای اولین بار این داستان‌های محبوب ژاپنی را به عربی ببینیم.»

بیشتر از کتاب