زندگی‌نامه دکتر فاوچی؛ موضوع کتاب مصور کودکان آمریکایی

پسربچه‌ای از محله بروکلین نیویورک، رهبر مقابله با کووید-۱۹ در آمریکا شد

دکتر فاوچی،  کارشناس ارشد کووید-۱۹- REUTERS/Jonathan Ernst TPX IMAGES OF THE DAY/File Photo

یک کتاب قصه جدید کودکان، داستان زندگی دکتر فاوچی، متخصص بیماری‌های عفونی و فردی که رهبری واکنش آمریکا در مقابل همه‌گیری کرونا را برعهده داشت، روایت می‌کند.

بنگاه انتشاراتی «سایمون اند شوستر»، کتاب «دکتر فاوچی: چگونه پسربچه‌ای از محله بروکلین نیویورک، پزشک آمریکا شد» را که برای کودکان نوشته شده است، روز ۲۹ ماه ژوئن منتشر خواهد کرد. نویسنده این کتاب، «کیت مِسنِر» و تصاویر آن کار «الکساندرا بای» است.

این زندگی‌نامه مصور، داستان زندگی دکتر فاوچی از کودکی در محله بروکلین نیویورک تا به امروز است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دکتر فاوچی که در ۲۴ دسامبر سال ۱۹۴۰ متولد شده، ازسال ۱۹۸۴ ریاست انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی را برعهده داشته و به گزارش ماه مارس سال ۲۰۲۰ نیویورک تایمز، از زمان ریاست‌جمهوری رونالد ریگان، مشاور رؤسای‌جمهور آمریکا بوده است. 

هرچند دکتر فاوچی دهه‌ها در مصدر امور قرار داشته است، اما نام او با آغاز همه‌گیری کرونا در امریکا بر سر زبان‌ها افتاد. او کارشناس ارشد کووید-۱۹ و در حال حاضر مشاور اول رئیس‌جمهور بایدن در امور پزشکی است.

بنگاه انتشاراتی سایمون اند شوستر، این کتاب را یک «قصه جذاب» توصیف کرده که «از مصاحبه‌هایی اقتباس شده که نویسنده کتاب با شخص دکتر فاوچی انجام داده است.»

این ناشر می‌افزاید: «(داستان)، آنتونی را از آغاز زندگی وی در بروکلین تا دانشکده پزشکی و نقش  دشوارش به عنوان مشاور هفت رئیس‌جمهور در مقابله با بزرگترین چالش‌های سلامتی در ۵۰ سال گذشته از جمله همه‌گیری کووید-۱۹، دنبال می‌کند.»

روی جلد کتاب می‌گوید: دکتر فاوچی: چگونه پسربچه‌ای از محله بروکلین نیویورک پزشک آمریکا شد!

 از به اشتراک گذاشتن تصویر شگفت‌انگیز روی جلد زندگینامه مصورمان که الکساندرا بای کشیده، به شدت هیجان زده‌ام.

«توضیحات مفصل و جانبی، داستان دکتر فاوچی را تکمیل می‌کند؛ توضیح کامل اطلاعات مرتبط با واکسن و کارکرد آن و توصیه‌های شخص دکتر فاوچی برای دانشمندان آینده. خواندن آن را توصیه می‌کنیم.»

© The Independent

بیشتر از کتاب