ادعای شرکت اسرائیلی: «پایگاه سرّی موشکی» سپاه در انفجار ویران شد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه از کشته شدن دو نفر در «آتش‌سوزی مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه» خبر داده بود

تصاویر ماهواره ای که شرکت ایمج ست منتشر کرده است - https://twitter.com/ImageSatIntl

یک شرکت اطلاعاتی خصوصی اسرائیلی، تصاویری ماهواره‌ای منتشر کرده است که ادعا می‌کند مربوط به تاسیسات تولید موشک در حومه تهران است.

به نوشته نشریه تایمز اسرائیل، این تصاویر پس از انفجاری در این سایت که همین هفته رخ داد گرفته شده است.

شرکت «ایمج‌ست اینترنشنال» می‌گوید که ساختمانی که در عکس یک چهارم آن کاملا ویران شده، یک «پایگاه سرّی موشکی» متعلق به سپاه پاسداران است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه اعلام کرد دو تن از مجروحان حادثه آتش‌سوزی مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه جان خود را از دست داده‌اند. این آتش‌سوزی در مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه پاسداران واقع در غرب تهران، روز یکشنبه، ۴ مهر، اتفاق افتاد. روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای بی‌آنکه به جزئیات این حادثه اشاره کند، خبر داد که آتش‌سوزی با «تلاش» آتش‌نشانان مهار شد و سه نفر از مجروحان این مرکز تحقیقاتی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران روز دوشنبه، ۵ مهر، در اطلاعیه دیگری که سپاه نیوز، ارگان خبری این نهاد، آن را منتشر کرد، از جان باختن دو تن از مجروحان این حادثه به نام‌های سیدمرتضی کریمی و حسین عابدی خبر داد.

جزئیات مربوط به علل وقوع حادثه منتشر نشده است. خبرگزاری‌های تسنیم و فارس نیز که به سپاه پاسداران نزدیک‌اند، در خبرهای مربوط به حادثه آتش‌سوزی مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه و جان باختن دو نفر از مجروحان این حادثه، تنها به انتشار اطلاعیه‌های روابط عمومی سپاه پاسداران اکتفا کردند.