حمایت فائوچی از اقدام اسرائیل برای ارائه همگانی دوز سوم واکسن کرونا

در حال حاضر دوز سوم در آمریکا تنها به افراد بالای ۶۵ سال داده می‌شود

دکتر فائوچی می‌گوید با دقت زیاد اطلاعات مربوط به تزریق همگانی دوز سوم واکسن کرونا در اسرائیل را دنبال می‌کند- 

STEFANI REYNOLDS / POOL / AFP

دکتر آنتونی فائوچی، مشاور پزشکی ارشد دولت آمریکا گفت که به باور او تصمیم اسرائیل برای زدن دوز سوم واکسن به جمعیت این کشور، تصمیم درستی است و آمار در نهایت درستی این اقدام را ثابت خواهد کرد.

او که با رادیو ارتش اسرائیل گفتگو می‌کرد، افزود مقامات آمریکا، اطلاعات مربوط به کارزار تزریق دوز سوم واکسن کرونا را از اسرائیل دریافت می‌کنند و علاقه بسیاری به داده‌های مربوط به جوانان، به ويژه آنان که در ارتش خدمت می‌کنند، دارند.

فائوچی گفت که از نظر او کسانی که در تا کنون واکسن فایزر را دریافت کرده‌اند، در نهایت نیاز خواهند داشت که دوز سوم را نیز دریافت کنند.

او گفت این امر حتی می‌تواند شامل حال جمعیت زیر ۶۵ سال آمریکا نیز بشود.

او گفت نظر شخصی و حرفه‌ای او این است که در نهایت کمیته‌ای که فعلا تزریق دوز سوم را تنها برای افراد بالای ۶۵ سال تایید کرده، در نهایت، آن را برای افراد جوان‌تر نیز تایید خواهد کرد و داده‌هایی که از اقدام اسرائیل به دست خواهد آمد، درستی این کار را ثابت می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دکتر فائوچی افزود که او آماری را که از اسرائیل دریافت می‌کند، بسیار جدی می‌انگارد.

اسرائیل ماه‌هاست که دوز سوم را به همه افراد بالای ۱۲ سال پیشنهاد می‌کند، اما اداره غذا و داروی آمریکا، تنها هفته پیش تزریق دوز سوم واکسن را، آن هم برای افراد بالای ۶۵ سال، کارکنان بهداشت و کسانی که به طور جدی در معرض بیماری یا مرگ ناشی از ویروس کرونا هستند، تایید کرد.

مقامات مسئول در آمریکا اعلام کرده‌اند که تزریق دوز سوم، به‌خصوص برای جوانان، تنها پس از کسب اطمینان از امن بودن چنین کاری، صورت خواهد گرفت.