درخشش کیت میدلتون در شب «جیمز باند»

دوشس کمبریج «روح مت گالا» را به لندن برد

اعضای خانواده سلطنتی انگلستان در فرش قرمز بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند، در لندن شرکت کردند تا ادای احترامی کنند به مأمور خستگی‌ناپذیری که دهه‌هاست روی پرده سینما از تاج‌وتخت و خاک بریتانیا محافظت کرده است.

شاهزاده چارلز ولیعهد بریتانیا، کامیلا دوشس کورنوال، شاهزاده ویلیام دوک کمبریج و کیت میدلتون برای شرکت در ۲۸ سپتامبر به آلبرت هال در لندن رفتند و آنجا دوشس کمبریج همه نگاه‌ها را به سمت خود کشاند.

لباس فاخری که او برای این مراسم پوشید و در آن شبیه یک الهه طلا شده بود برای لحظاتی «روح مت گالا» را به لندن برد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیت میدلتون لباس سفارشی خیره‌کننده جنی پکهام را پوشید که با پولک‌های طلا تزئین شده بود. او لباس ۳۷۰۰ دلاری خود را با گوشواره و کفش‌هایی همرنگ هماهنگ کرده بود.

علاقه دوشس کمبریج به کارهای جنی پکهام، طراح بریتانیایی پنهان نیست. او چندین بار در لحظات خاص زندگی از جمله اولین نمایش خانوادگی عمومی با نوزاد سلطنتی در زمان تولد شاهزاده جورج و شاهزاده شارلوت و شاهزاده لوئیس پیراهن‌های جنی پکهام را پوشید.

درحالی‌که کیت در پیراهن طلایی خود می‌درخشید و با دنیل کریگ، بازیگر نقش مأمور ویژه 007 خوش‌وبش می‌کرد،، شاهزاده ویلیام هم نیز در تاکسیدوی جیمز باندی خود بسیار جذاب به نظر می‌رسید. او کت مخملی مشکی، شلوار مشکی، پیراهن لباس سفید کلاسیک بر تن داشت و پاپیون بسته بود.

این فرش قرمز به‌نوعی جشن خداحافظی برای بازیگر نقش اول مجموعه فیلم‌های اخیر جیمز باند هم بود. «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم باند و آخرین فیلم دنیل کریگ پس از ۱۵ سال در این نقش است.

رفتن کریگ، باعث به وجود آمدن بحث‌های فراوانی درباره جانشین او شده است. برخی با انتقاد از اینکه همواره یک بازیگر سفیدپوست این نقش را بازی کرده است، این امر را نمایش درستی از جامعه چند فرهنگی بریتانیا نمی‌دانند. زنان بازیگر هم از سوی دیگر با انتقاد به مجموعه‌های قدیمی‌تر، حضور اغواگرانه زنان و نقش کم‌رنگ در خلق ماجرا و درک و حل معما را دیگر برنمی‌تابند و بارها پرسیده‌اند آیا مأمور ویژه سرویس امنیت بریتانیا نمی‌تواند یک زن باشد؟

با درخشش کیت میدلتون در فرش قرمز «زمانی برای مردن نیست» دیگر تصور گام برداشتن یک ستاره زن به‌عنوان نقش اول فیلم‌های باند برای من دشوار نیست. برای شما چطور؟

بیشتر از مُد و زیبایی