تراکتور از انصراف تا شکست به النصر عربستان

دردسرهای تراکتور: تغییر مربی و سفر با ۱۶ بازیکن

ورزش النصر عربستان سعودی از تیم‌های قدرتمند لیگ قهرمانان آسیاست- عکس از ورزش ۳

النصر و تراکتور در ورزشگاه خلیفه دوحه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازی کردند. النصر با ارائه نمایشی مطمئن یک - هیچ پیروز شد. تراکتور تیم آشفته‌ای بود که با ۱۶ بازیکن به دوحه رفته بود و با تغییر مربی شرایط نامطلوبی داشت. این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شد اما باشگاه النصر بسیار تلاش کرده بود که بازی با حضور تماشاگر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود که ای‌اف‌سی با این پیشنهاد موافقت نکرد.

النصر با گل دقیقه ۱۰ از تراکتور پیش افتاد. روی پاس در عمق تالیسکا، وینست ابوبکر با محمدرضا اخباری تک به تک شد و دروازه تراکتور را باز کرد. النصر پس از این گل، تراکتور را در موقعیت جبران نمی‌دید و تراکتور نیز سعی کرد بازی را با اختلاف یک گل به پایان ببرد. النصر که دقایق را با اطمینان از پیروزی خود می‌گذراند، برنده بازی بود تا رویای قهرمانی در آسیا در رقابت‌های سخت‌تر مراحل بعد را برای خود حفظ کند. دو بازیکن موثر در صحنه گل به تراکتور، از باکیفیت‌ترین بازیکنان النصر هستند که شاید در مراحل بعد لیگ قهرمانان النصر را در موقعیت‌های بزرگ‌تری ببرند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تراکتور و النصر در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در حالی بازی کردند که تیم ایرانی شباهتی به یک تیم حاضر در این مرحله از لیگ قهرمانان نداشت. تراکتور در روزهای اخیر حتی انصراف از حضور در این بازی را اعلام کرد و طبق ادعای این باشگاه، انصراف به دلیل نرسیدن تعداد بازیکنان این تیم به حد نصاب بود. تراکتور سرانجام با ۱۶ بازیکن به دیدار النصر رفت.

النصر عربستان سعودی از تیم‌های قدرتمند لیگ قهرمانان آسیاست و اشاره روزهای اخیر رسانه‌ها به ارزش بیش از ده برابر بازیکنان النصر نسبت به بازیکنان تراکتور، تفاوت دو باشگاه را نشان می‌داد.

تراکتور با بحران مالکیت و فنی مواجه است. مالک این باشگاه در هفته اخیر حتی از باشگاه‌داری انصراف داد و دوباره به باشگاه برگشت. طی روزهای اخیر فراز کمالوند، سرمربی این تیم نیز استعفا داد تا فیروز کریمی دوباره سرمربی تراکتور باشد. باشگاهی که چنین وضعیتی را تجربه کرده بود، نمی‌توانست کیفیت و انگیزه کافی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

بیشتر از ورزش