جی‌جی حدید در هفته مد نیویورک

جی‌جی حدید با یک بطری شیر غول‌پیکر در نمایش موشینو، صحنه را به تسخیر خود در آورد

یک لباس که حیوانات کارتونی بامزه رویش بود بسیار مورد توجه قرار گرفت- Randy Brooke /Getty Images via AFP

برای نمایش موشینو در هفته مد نیویورک امسال، جی‌جی حدید با پوشیدن دو طرح رنگارنگ از مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۲ برای معرفی این نشان تجاری، روی صحنه قدم زد.

در اولین لباس خود، جی‌جی یک ست سه تکه‌ی تاپ نیم‌تنه، دامن و کت منقش به طرح‌های مخصوص طراح جرمی اسکات، به همراه گردنبند طرح موشینو، کمربند صورتی به تن و گوشواره‌های صورتی بامزه‌ای آویخته بود. او همچنین یک کیف منجوق‌دوزی شده سفید در دست داشت تا با رنگ‌های آبی روشن، صورتی و زرد لباسش هماهنگ باشد و موهایش را به مدل موی کندویی آراسته بود تا جلوه‌ای شگفت‌ داشته باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما این دومین ظاهر او بود که صحنه را تسخیر و نمایش را از آن جی‌جی کرد: یک لباس دکلته‌ بدون بند با پارچه‌ای که حیوانات کارتونی بامزه روی آن چاپ شده بود، با چاکی بلند تا بالای ران و یک آستین پف‌دار، همراه با کفش‌های پاشنه‌بلند زردرنگ و یک بطری شیر بچه بزرگ.

حضور حدید در نمایش موشینو به دنبال بازگشت وی به قدم‌روهای هفته مد نیویورک در تاریخ ۸ سپتامبر بود، زمانی که او با یک لباس بلند با نقش و نگار چاپی در نمایش پرونزا شولر ظاهر شد. او هیجان خود را با انتشار عکسی از خود، کنار پنجره‌ای مشرف به خیابان‌های شهر نیویورک در اینستاگرام ابراز کرد و نوشت: «ماه مد شروع می‌شود!»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

سپتامبر گذشته جی‌جی به همراه دوست‌پسرش زین مالک تولد نخستین فرزند خود دختری به نام خای را جشن گرفت. امسال او با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به وضوح نشان داده که از بازگشت خوشحال است. در همان روز نمایش موشینو، جی‌جی تصاویری از آرایش صورت خود را به افتخار آغاز ماه مد و همچنین خواهرش بلا حدید که اخیراً با شرکت نوشیدنی کین ایفوریکس همکاری کرده بود، منتشر کرد. جی‌جی زیر این عکس‌ها نوشت: «اولین ظاهر ما در ماه مد، برای جشن گرفتن صاحب کسب‌وکار شدن خواهرم!»

بیشتر از مُد و زیبایی