پیروزی پر زحمت یونایتد با خریدهای گران‌قیمت برابر ولوز

یونایتد با این پیروزی هفت امتیازی شد و در رده سوم جدول، بالاتر از چلسی و منچسترسیتی، قرار گرفت

میسن گرینوود، مهاجم انگلیسی تیم منچستر یونایتد - SCARFF / AFP

تیم فوتبال منچستریونایتد برای بازی هفته سوم خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان به خانه تیم فوتبال ولورهمپتون یا همان تیم ولوز رفت و در بازی بسیار سختی که در آن استحقاق برد نداشت، موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروزی را به چنگ آورد.

یونایتد در این مسابقه برای اولین بار از مدافع جدیدش رافائل واران که با مبلغ ۳۵ میلیون پوند از رئال مادرید راهی اولدترافورد شده است، رونمایی کرد. آن‌ها امیدوارند که او در کنار مگوایر خط دفاع مستحکمی را به وجود آورد. دیگر خرید گران‌قیمت تیم منچستر نیز از ابتدا در زمین حضور داشت؛ جیدون سانچو، مهاجم جوان و انگلیسی یونایتد که پس از سروصداهای زیاد، با پرداخت حدود ۸۵ میلیون یورو از دورتموند به یونایتد پیوسته است، نیز از ابتدا در ترکیب ۱۱ نفره یونایتد حضور داشت و انتظار می‌رفت که آن‌ها بازی درخشانی را از خود به نمایش بگذارند.

یونایتد در نیمه نخست بازی بسیار ضعیف ظاهر شد و موقعیت‌های زیادی را در اختیار تیم ولوز قرار داد و تنها درخشش داوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم باعث شد تا آن‌ها از این دیدار سخت سربلند بیرون بیایند.

واران در اولین بازی، نمایش متوسطی از خود نشان داد و سانچو نیز در این دیدار نتوانست کار خاصی انجام دهد و گویی در جریان بازی قرار نداشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روی کین، هافبک سال‌های دور تیم منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرده است که رونالدو این بازی را تماشا نکرده باشد. او معتقد است که یونایتد در نیمه نخست به‌قدری ضعیف بازی کرده است که اگر رونالدو این بازی را دیده باشد، از آمدن به یونایتد پشیمان خواهد شد و قراردادش را فسخ می‌کند. به گفته او، یونایتد در این بازی فقط به جوانانش متکی بود و این نمی‌تواند راهکار مناسبی تا انتهای فصل باشد.

تک گل این مسابقه را میسون گرین‌وود، مهاجم جوان این تیم که از آموزش‌دید‌ها در آکادمی باشگاه منچستر است، به ثمر رساند؛ اما نکته جالب توجه این مسابقه تماشاگران یونایتد بودند که برای دیدن مسابقه به ورزشگاه تیم ولوز یا همان گرگ‌ها آمده بودند و هیجانشان از بازیکنان هم بیشتر بود. آن‌ها با آوردن ماکتی مقوایی از رونالدو به استادیوم نشان دادند که چقدر از آمدن این بازیکن به یونایتد خوشحال‌اند و امیدوارند که او بتواند روزهای درخشان گذشته را به منچستر بازگرداند.

یونایتد با این پیروزی هفت امتیازی شد و در رده سوم جدول، بالاتر از چلسی و منچسترسیتی، قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو، خرید جدید یونایتد که هم‌اکنون برای بازی‌های ملی در پرتغال حضور دارد، قرار است هفته‌ آینده به منچستر برود و در صورت آمادگی، ممکن است مقابل نیوکاسل به بازی گرفته شود.

با انتقال او به یونایتد سهام این باشگاه رشدی باورنکردنی داشت و او حالا  بین بازیکنان لیگ برتر بالاترین دستمزد را دریافت خواهد کرد. رونالدو هفته‌ای ۵۶۰ هزار پوند دستمزد می‌گیرد؛ این بالاترین رقم در طول تاریخ لیگ برتر انگلستان برای یک بازیکن فوتبال است.

سولسشر هم از آمدن رونالدو بسیار خوشحال است و معتقد است که او می‌تواند قدرت تیم را افزایش دهد. او در مورد رونالدو می‌گوید: «ما از مدت‌ها قبل به دنبال رونالدو بودیم و او را زیر نظر داشتیم. خیلی خوشحالم که او به تیم سابقش بازگشته و مهم‌ترین چیز این است که او خودش این تصمیم را گرفته و یونایتد را انتخاب کرده است.امیدوارم که در بازی بعدی بتوانیم او را در اختیار داشته باشیم و برای آن تمام تلاشمان را خواهیم کرد. او اکنون بازیکن باتجربه‌ای شده و با دورانی که با یکدیگر هم‌بازی بودیم، فرق بسیاری کرده است. تمام بازیکنان تیم برای بازی کردن در کنار او هیجان‌زده‌اند و می‌توانند چیزهای زیادی از او یاد بگیرند.»

بیشتر از فوتبال