ظرف غذای هزار دلاری هرمس برای سگ‌ها

این ظرف غذا قسمتی مجموعه لوازم جانبی هرمس برای سگ‌ها و اسب‌ها است

 ظرف غذای سگ هرمس به قیمت ۱۱۲۵ دلار  در برخی فروشگاه‌ها تمام شده است-CANVA/HERMES

وقت آن شده تا ثروتمندانی که مانند بقیه مطابق قانون قرنطینه سفت‌وسخت، ماه‌ها در خانه همراه با حیوان خانگی محبوبشان بودند، به پاس قدردانی، گران‌ترین ظرف غذایی را که در بازار وجود دارد برایشان بخرند.

دو سال گذشته خانه‌های مد درجه یک و فاخر در دنیا در غیاب معاشرت‌های اجتماعی سطح بالا، کمتر توانستند کیف و کفش و لباس بفروشند. بعضی‌ها مثل نشان تجاری هرمس به فکر یک مجموعه جدید برای حیوانات افتادند. اگر برای خودتان خرید نمی‌کنید برای اسب و سگتان که می‌توانید هدیه‌های گران‌قیمت بخرید؟

هدیه‌ای مانند ظرف غذایی که توسط مشهورترین سازنده کالاهای لوکس جهان ساخته شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هرمس، خانه مد مشهور فرانسوی، برای اولین بار یک ظرف غذای سگ گران‌قیمت ساخته‌شده از چوب بلوط و فولاد ضدزنگ را که با تکنیک سنتی بشکه‌سازی سرهم شده، راهی بازار کرده است.

طراحی این ظرف غذا از زنجیر معروف این برند الهام گرفته شده است و دو قسمتی است. این دو محفظه جداگانه توسط یک آهنربای مرکزی به هم متصل شده‌اند که می‌توان در صورت نیاز کاسه‌ها را به دو ظرف مجزا تقسیم کرد.

مثل سایر محصولات گران هرمس، این ظرف غذای هم با قیمت گزاف ۱۱۲۵ دلار به فروش می‌رسد.

این ظرف غذا جدیدترین محصول از مجموعه لوازم جانبی هرمس برای سگ‌ها و اسب‌ها است. سایر اقلام موجود در این مجموعه شامل تسمه و بند چرمی هدایت سگ‌ها، زین‌های ضد آب و حتی پوشش گوش برای کاهش صدا‌های اطراف برای اسب‌ها است.

افزایش علاقه به نگهداری از حیوانات خانگی عمدتاً توسط افراد ۱۶ تا ۳۴ ساله که ۵۹ درصد از مالکان جدید حیوانات خانگی را تشکیل می‌دهند، رقم خورده است. تعداد زیادی از افراد می‌گویند که حیوان خانگی آن‌ها به سلامت روانی آن‌ها در دوران همه‌گیری که تعاملات اجتماعی محدودشده، کمک کرده است اما میدانیم که خیلی از آن‌ها ظرف غذایی از نزدیک‌ترین فروشگاه حیوانات می‌خرند. شاید هم در یکی از کاسه‌های قدیمی خودشان برای دوستان کوچک پشمالویشان غذا بریزند؛ اما هرمس نگران نیست که برای مجموعه جدیدش مشتری نداشته باشد. احتمالاً هر کس قمقمه شش هزار دلاری شانل را خریده، ظرف غذای سگ ۱۱۲۵ دلاری هرمس را هم می‌خرد.

بیشتر از زندگی