هفته دوم لیگ برتر انگلستان: نمایش کم‌فروغ یونایتد، برد دوم تاتنهام

تاتنهام با شش امتیاز و با تفاضل گل کمتر اکنون در رده سوم جدول است و وولوز هنوز در این فصل امتیازی دشت نکرده است

منچستر یونایتد با چهار امتیاز در جای چهارم جدول قرار گرفت - GLYN KIRK / AFP

هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلستان شاهد توقف منچستریونایتد در برابر ساوتهمپتون و ادامه روند پیروزی‌های تاتنهام با مربی جدیدش بود.

شیاطین سرخ با شروعی توفانی و سه امتیاز از بازی اول، روز یکشنبه مهمان ساوتهمپتون بودند، و بر خلاف بازی هفته پیش در برابر لیدز، درخشش چندانی نداشتند.

شاگردان اوله گونار سولشر در دقایق اول بازی می‌توانستند به گل برسند، اما ضربه سر هر مگوایر را محمد سالیسو از روی خط دروازه برگرداند.

نیم ساعت پس از شروع بازی، شوت چه آدامز روی لبه محوطه جریمه از پای فِرد کمانه کرد و وارد دروازه خودی شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

میسن گرینوود روی پاس پل پوگبا در دقیقه ۵۵ بازی را به تساوی کشاند، اما یونایتد حرف زیادی برای گفتن نداشت و در پایان بازی بخت یارش بود که نباخت.

آدام آرمسترانگ که تابستان امسال به ساوتهمپتون پیوسته است، از فاصله هشت متری ضربه‌ای روانه دروازه کرد که داوید دخیا به‌زحمت نگذاشت به تور دروازه بچسبد.

با این تساوی، منچستریونایتد در کورس قهرمانی فعلا دو امتیاز از رقبای اصلی‌اش عقب افتاد و در مکان چهارم جدول جا گرفت.

در لندن، تاتنهام با مربی جدیدش به مصاف وولوزی رفت که فصل قبل همان مربی را بر نیمکت خود داشت.

نونو اسپیریتو سانتو که بازی اول تیمش را بدون هری کین و جنجال‌های پیرامون نقل و انتقال او برده بود، روز یکشنبه کاپیتان تیم ملی انگلستان را روی نیمکت نشاند.

تنها ۹ دقیقه از بازی گذشته بود که دروازه‌بان وولوز، دلی الی را سرنگون کرد، و خود الی توپ را از روی نقطه پنالتی به گل بدل کرد.

بازیکنان وولوز در ادامه و در زمین خودشان، بر بازی مسلط شدند، اما آدام ترائوره نتوانست در رویارویی تک به تک با هوگو لوریس، سنگربان تاتنهام و تیم ملی فرانسه، دروازه را باز کند.

بیست دقیقه پیش از پایان بازی، هری کین به زمین آمد و بخت زدن گل دوم تاتنهام را  روی پاس استیون برگوین به کف آورد، اما به سد دروازه‌بان وولوز خورد.

تاتنهام با شش امتیاز و با تفاضل گل کمتر، اکنون در رده سوم جدول است و وولوز هنوز در این فصل امتیازی دشت نکرده است.

بیشتر از فوتبال