تاتنهام بدون هری کین، منچسترسیتی پرستاره را مغلوب کرد

در استادیوم پر از جمعیت تاتنهام، نه غیبت هری کین در تاتنهام حس شد، نه حضور گریلیش در سیتی

سون هیونگ-مین در دقیقه شصتم، دروازه منچسترسیتی را باز کرد - ADRIAN DENNIS / AFP

شوت عالی سون هیونگ-مین، برای پیروزی تاتنهامِ میزبان در برابر قهرمان فصل پیش لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان در اولین بازی کافی بود.

سفیدپوشان لندنی با مربی جدیدشان، نونو اسپیریتو سانتو، و بدون کاپیتان و مهاجم فوق‌ستاره خود، هری کین، به مصاف تیمی رفتند که هزینه سرسام‌آوری صرف خرید بازیکنان نخبه‌ای چون جک گریلیش کرده است.

اما در استادیوم پر از جمعیت تاتنهام، نه غیبت هری کین حس شد، و نه حضور گریلیش. در عوض، مهاجم کره‌ای تاتنهام در دقیقه شصت با نفوذی از جناح راست، توپ قوس‌داری را از لابه‌لای دفاع سیتی به قعر دروازه فرستاد.

شاگردان پپ گواردیولا سخت کوشیدند نتیجه را برگردانند. ژائو کانسلو و فرناندینیو در نیمه اول دو بخت گل را از دست دادند، اما در آن سو نیز شوت سون از دفاع کمانه کرد و به بیرون رفت.

تاتنهام کاملا شایسته این پیروزی بود، و خواسته‌های هواداران را برآورد: بخت به چالش کشیدن تیم پرستاره گواردیولا، و یادآوری این نکته به هری کین که چه تیمی را دارد ترک می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در هفته های گذشته، شایعات زیادی در باره پیوستن کین به منچسترسیتی در ازای دستمزدی گزاف، دهان به دهان می‌گشت.

تاتنهام روز یکشنبه یک تیم بود که حول یک ستاره نمی‌چرخید. همه بازیکنان در خدمت استراتژی مربی بودند، و ژاپت تانگانگا در دفاع و لوکاس مورا در حمله، بار سنگینی به دوش کشیدند.

با این پیروزی، تاتنهام در پایان هفته اول لیگ، همراه منچستر یونایتد، چلسی، وستهام، و لیورپول، سه امتیازی شد.

پیش از این بازی، وستهام که به زمین نیوکاسل رفته بود، در پایان یک بازی پرهیجان و پرگل، روند رو به رشد فصل گذشته را از سر گرفت.

ویلسون در دقیقه پنجم، زاغچه‌های نیوکاسل را از شاگردان دیوید مویز پیش انداخت، اما ۱۳ دقیقه بعد، کرسوِل بازی را مساوی کرد.

پنج دقیقه مانده به پایان نیمه اول، مورفی بار دیگر برتری را به نیوکاسل بخشید.

اما در نیمه دوم، وستهام به نیوکاسل امان نداد. بن‌رحما، سوچک، و آنتونیو، به فاصله ۱۳ دقیقه سه بار دروازه شاگردان استیو بروس را باز کردند تا چکش‌‌‌های لندن یک برد شیرین از بازی بیرون از خانه دشت کنند.

بیشتر از فوتبال