یک پنجم بریتانیایی‌ها در دوران کرونا یک بحران عاطفی یا جدایی را تجربه کردند

در شرایط بحرانی، افراد جوان بیشتر به روابط خود آسیب می‌رسانند

این مطالعه که از شروع اولین قرنطینه در بریتانیا آغاز شد-CANVA

بزرگ‌ترین مطالعه در بریتانیا در مورد روابط اجتماعی در طول همه‌گیری کرونا نشان داد که یک نفر از هر پنج فرد بزرگ‌سال در یک سال گذشته یک شکست عاطفی یا قطع رابطه کامل را در خانه یا محل کار تجربه کرده‌اند.

بر اساس تحقیقات کالج لندن، یک‌چهارم افراد گفته‌اند روابطشان با همسر یا شریک زندگی‌شان بدتر شده و یک‌چهارم هم از مشکلات با همکاران شکایت داشته‌اند. بیش از یک‌پنجم از بزرگ‌سالان هم یک قطع رابطه کامل با خانواده، دوستان، همکاران یا همسایگان را تجربه کردند.

نتایج این پژوهش نشان داد در شرایط بحرانی، افراد جوان بیشتر به روابط خود آسیب می‌رسانند و این امر نشان‌دهنده تأثیر نامتناسب همه‌گیری بر این گروه سنی است. آن‌ها افزودند که از دست دادن شغل و نگرانی در مورد مسائل مالی و ناتوانی در معاشرت با مردم از عوامل مؤثر در این زمینه بوده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مطالعه که از شروع اولین قرنطینه در بریتانیا آغاز شد، نشان داد که افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله بیشتر احتمال دارد که در رابطه‌های خود آسیب ببینند تا میان‌سالان و گروه سنی شصت سال به بالا.

این مطالعه توسط بنیاد Nuffield با شرکت بیش از ۷۰ هزار نفر در ۷۲ هفته گذشته انجام شد.

بااین‌وجود نیم دیگر افراد، مخصوصاً میان‌سال‌ها و سالمندان گفته‌اند کیفیت روابط آن‌ها با همسر یا شریک زندگی‌شان در یک سال گذشته بهتر از حد معمول بوده است.

مطالعه اجتماعی تأثیرات همه‌گیری و دوره‌های متوالی قرنطینه در بریتانیا بخشی از برنامه کالج لندن درزمینهٔ مطالعات مربوط به ‌سلامت روان در سطح بین‌المللی در طول همه‌گیری است.

بیشتر از زندگی