ابراز امیدواری «پاری‌سن ژرمن» برای امضای قرارداد با لیونل مسی

با آن که در این مقطع هنوز پیشنهاد رسمی برای این منظور تنظیم نشده است، اما دو طرف بر سر اصول یک قرارداد دو ساله به توافق رسیده‌اند

باشگاه فوتبال بارسلونا روز پنجشنبه اعلام کرد که «به دلیل موانع مالی و ساختاری»، اسطوره آرژانتینی از آن تیم خواهد رفت-LLUIS GENE / AFP

باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه پس از مذاکره با نماینده لیونل مسی، ستاره ۳۴ ساله آرژانتینی جهان فوتبال که از باشگاه بارسلونای اسپانیا جدا شده است، روز شنبه در مورد امضای قرارداد پیوستن او به آن باشگاه ابراز امیدواری کرد.

با آن که در این مقطع هنوز پیشنهاد رسمی برای این منظور تنظیم نشده است، اما دو طرف بر سر اصول یک قرارداد دو ساله به توافق رسیده‌اند.

مسئولان پاری‌سن ژرمن معتقدند که می‌توانند این انتقال را انجام دهند و امیدوارند که توافق خیلی زود نهایی شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اگر چه این باشگاه به دلیل حامی مالی قدرتمندش، برادر امیر قطر، در بهترین موقعیت برای امضای قرارداد با مسی برخوردار است، می‌خواهد برای پیشگیری از هر رقابت جدی، توافق به سرعت امضا شود.

روز جمعه به ایندیپندنت گفته شد که لیونل مسی و تیم او در حال بررسی گزینه‌های بالقوه هستند و برخی واسطه‌ها می‌کوشند که برای پیوستن این بازیکن برجسته جهان به باشگاه انگلیسی چلسی، با آن‌ها مستقیم دیدار و گفت‌وگو کنند.

اما به نظر می‌رسد که با اعلام روز شنبه پاری‌سن ژرمن، برای چنین دیداری دیگر دیر شده باشد.

باشگاه فوتبال بارسلونا روز پنجشنبه اعلام کرد که «به دلیل موانع مالی و ساختاری»، اسطوره آرژانتینی از آن تیم خواهد رفت. لیونل مسی از روز اول ژوئیه که قراردادش با بارسا به اتمام رسید، بازیکن آزاد اعلام شد.