نیمار حاضر است پیراهن شماره ۱۰ را تقدیم مسی کند

برای انتقال مسی به پاری سن ژرمن تمام توافق‌های مالی انجام شده است

نیمار بارها عنوان کرد که بسیار علاقه‌مند است تا به بارسلونا بازگردد و بازهم در کنار مسی فوتبال بازی کند - LLUIS GENE / AFP

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پس از جدایی عجیب و غریبش از این باشگاه اسپانیایی حالا در راه پیوستن به تیم پاری سن ژرمن فرانسه است. اغلب کارشناسان دنیای فوتبال و حتی بازیکنان سرشناس این رشته معتقد بودند که مسی در بارسلونا بازنشسته خواهد شد.

پس از اعلام رسمی لاپورتا که نمی‌توانند با مسی قرارداد جدیدی امضا کنند، این باشگاه فرانسوی بی‌درنگ دست به کار شد و به گفته نشریات فرانسوی توافق‌های اولیه انجام شده است و این بازیکن بزرگ قرار است تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی به این باشگاه ثروتمند فرانسوی ملحق شود. در ابتدا پیوستن مسی به تیم فوتبال منچسترسیتی محتمل‌تر به نظر می‌رسید چرا که او بارها اعلام کرده بود که حاضر است دوباره شاگرد گواردیولا شود، اما پس از مصاحبه گواردیولا و عنوان این موضوع که آن‌ها شماره ۱۰ جدیدی به نام گریلیش در این تیم دارند و قصدی برای آوردن مسی به انگلستان وجود ندارد، شایعات برای پیوستن مسی به پی‌اس‌جی رنگ حقیقت به خود گرفت تا جایی که نیمار جونیور، دوست و یار قدیمی مسی، از شنیدن خبر آمدن این ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن بسیار استقبال کرد و اعلام  کرد که حاضر است پیراهن شماره ۱۰ خود را در صورت آمدنش به پاریس به او بدهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دو بازیکن سالیان طولانی در بارسلونا کنار یکدیگر عناوین مختلفی را کسب کردند. نیمار بارها عنوان کرده که بسیار علاقه‌مند است تا به بارسلونا بازگردد و دوست دارد بازهم در کنار مسی فوتبال بازی کند. نیمار و مسی حدود سه هفته پیش در جریان فینال رقابت‌های کوپا آمریکا رودرروی یکدیگر بازی کردند و در پایان آن مسابقه ارتباط صمیمی این دو بازیکن با یکدیگر از دوربین عکاسان پنهان نماند.

حالا به نظر می‌رسد این اتفاق افتاده است، اما این بار این دو دوست قدیمی قرار است در پاری سن ژرمن با یکدیگر هم‌بازی شوند. برای انتقال مسی به پاری سن ژرمن تمام توافق‌های مالی انجام شده است و او قرار است با قراردادی دوساله و با بند تمدید یک فصل به این تیم بپیوندد. حتی گفته می‌شود مالک ثروتمند قطری باشگاه پاری سن ژرمن برای روز دهم ماه اوت یعنی سه روز دیگر برج ایفل را اجاره کرده است.

او پیش از این برای معرفی بازیکنان بزرگی مانند زلاتان و نیمار نیز این کار را انجام داده بود و حالا با این اقدام به نظر می‌رسد برای معرفی مسی نیز تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است. البته گفتنی است این باشگاه فرانسوی نیز برای آوردن مسی به پاریس باید تعدادی از بازیکنان خود را به فروش برساند چرا که مالیات‌ها در کشور فرانسه بسیار بالا است و آن‌ها برای جلوگیری از مشکلات مالیاتی باید تعدادی از بازیکنان خود را بفروشند.

پوچتینو نیز امیدوار است از این پس مثلث قدرتمندی را با حضور مسی، نیمار و امباپه داشته باشد اما با آمدن مسی ممکن است اجازه خروج امباپه صادر شود تا آن‌ها بتوانند مقداری از هزینه‌ها را جبران کنند. امباپه مدت زیادی است که مورد توجه رئال مادرید است. او حتی به سران باشگاه پی‌اس‌جی نیز اعلام کرده که حاضر نیست قرارداد خود را تمدید کند. حالا باید دید با حضور احتمالی مسی در پی‌اس‌جی آیا او به ماندن در پاریس راضی خواهد شد یا خیر.

بیشتر از فوتبال