امارات «سینوفارم» را برای بازه سنی ۳ تا ۱۷ سال تایید کرد

امارات متحده عربی یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون در جهان را دارد

امارات متحده عربی در حال حاضر برای بازه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال واکسن فایزر ارایه می‌دهد-GIUSEPPE CACACE / AFP

امارات متحده عربی اعلام کرد که روند ارایه واکسن سینوفارم به‌منظور ایمن‌سازی جمعیت در برابر بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ را برای بازه سنی ۳ تا ۱۷ سال آغاز می‌کند.

به گزارش رویترز، وزارت بهداشت امارات متحده عربی می‌گوید، این تصمیم پس از آن اعلام می‌شود که واکنش ایمنی ۹۰۰ کودک مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

امارات متحده عربی یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون در جهان را دارد و در حال حاضر برای بازه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال واکسن فایزر ارایه می‌دهد.

تا کنون ۷۹ درصد جمعیت امارات دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و ۷۱ درصد نیز به طور کامل در مقابل کووید-۱۹ واکسینه شده‌اند.

در حال حاضر نرخ ابتلا به این بیماری در امارات متحده عربی حدود هزار و ۵۰۰ نفر در روز است و در طول دوره همه‌گیری هزار و ۹۵۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده‌اند.

واکسیناسیون کودکان در امارات و تزریق دوز سوم واکسن در اسرائیل یا بازگشایی ترکیه پس از ایمن‌سازی جمعیت در حالی است که ایران در نتیجه سوء‌مدیریت و فساد مقامات جمهوری اسلامی و ممنوعیت واردات واکسن خارجی به دستور علی خامنه‌ای در وخیم‌ترین وضعیت شیوع کرونا به‌سر می‌برد. مقامات نیز مرگ ۸۰۰ نفر در روز را پیش بینی کرده‌اند و آمار دولتی حاکی از جان باختن‌ بیش از ۹۰ هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا است. هرچند که آمار حقیقی به مراتب بیش از این است.