همه‌ چیز درباره عضو جدید خانواده شاهدخت دایانای فقید

مایکل لوئیس متولد و شهروند آفریقای جنوبی است و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ثروت دارد

بانو کیتی النوراسپنسر،‌ برادرزاده شاهدخت دایانای فقید و همسرش مایکل لوئیس، چهره ثروتمند عرصه خوش‌پوشی - اینستاگرام ladykittyspencer

بانو کیتی النوراسپنسر،‌ برادرزاده شاهدخت دایانای فقید، پایان هفته گذشته در مراسمی باشکوه در ایتالیا با مایکل لوئیس، چهره ثروتمند عرصه خوش‌پوشی، ازدواج کرد. 

این مدل و اشراف‌زاده ۳۰ ساله هنگامی سر خط روزنامه‌ها شد که پنج لباس دست‌سازِ «دولچه و گابانا» را در این مراسم سه روزه در ویلا آلدوبراندینی در حومه‌های شهر رم بر تن کرد. 

این شرکت عرصه خوش‌پوشی این ازدواج را «مهم‌ترین روز زندگی کیتی» نامید. برادران بانو کیتی، لوئیس اسپنسر و ساموئل آیتکن، دست در دست او در کلیسا همراهی‌اش کردند.

اما بسیاری دوست دارند بدانند همسر ۶۲ ساله او کیست و این دو چگونه با هم آشنا شدند. 

این شما و این تمام آنچه می‌بایست راجع به مایکل لوئیس بدانید:

زندگی شخصی

آقای لوئیس متولد ۱۹۵۹ در آفریقای جنوبی است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال»، او هم شهروندی آفریقای جنوبی دارد و هم شهروندی بریتانیا و لیسانس و فوق لیسانسش را از دانشگاه کیپ تاون گرفته است. او در دهه ۱۹۸۰ به لندن نقل مکان کرد. 

آقای لوئیس پیش از این یک بار ازدواج کرده بود. او در سال ۱۹۸۵ با لئولا لوئیس ازدواج کرد. این زوج که اکنون از هم جدا شده‌اند با هم سه فرزند دارند که همه‌شان بزرگسال‌اند. 

حرفه

آقای لوئیس رئیس «گروه فوسکینی» است، زنجیره‌ای از فروشگاه‌های پوشاک که بیش از ۳ هزار مغازه دارد. 

این شرکت صاحب فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک «فِیز اِیت» و «ویسلز» در بریتانیا، «جت» در آفریقای جنوی و «ریتیل اپارل گروپ» در استرالیا است. 

پدربزرگ لوئیس، مایِر لوئیس، در دهه ۱۹۳۰ فروشگاه‌ زنجیره‌ای مبلمانی با نام «لوئیس» بنیان نهاد تا خانواده را به ثروت برساند. پدر آقای داماد، استنلی لوئیس، در دهه ۱۹۸۰ بیشتر سهام فوسکینی را تصاحب کرد.

لوئیس در ضمن عضو هیئت‌مدیره شماری از شرکت‌های مدیریت سرمایه است. او پس از نقل مکان به لندن صندوق سرمایه‌گذاری این خانواده به نام «شرکت سرمایه‌گذاری اوشیانا» را پایه‌گذاری کرد. 

گفته می‌شود ثروت او ۸۰ میلیون پوند است و ملکی در مرکز لندن به قیمت ۱۹ میلیون پوند دارد و خانه دیگری هم در آفریقای جنوبی.

رابطه با بانو کیتی

یافته‌های چندانی در مورد اینکه آقای لوئیس و خانم اسپنسر چگونه و در چه زمانی آشنا شدند موجود نیست. نخستین بار در آگوست ۲۰۱۸ بود که هفته‌نامه «میل آن ساندیِ» آفریقای جنوبی از احتمال رابطه آن‌ها با یکدیگر گفت. این پس از آن بود که لیام فاکس، وزیر پیشین دفاع بریتانیا، آن‌ها را به هم معرفی کرده بود و به گفته این نشریه این دو زمان زیادی را با هم می‌گذراندند.

 

اولین بار در ماه مه ۲۰۱۹ بود که عکس دونفره‌شان بیرون هتل مارک در منهتنِ نیویورک منتشر شد. به گزارش‌ روزنامه «ایونینگ استانداردِ» لندن این دو، هتل را جداگانه ترک کرده بودند اما سوار یک ماشین شدند.

در آگوست ۲۰۱۹ به نظر می‌رسید با سفری به سنت تروپه در فرانسه رابطه عاشقانه با همدیگر را تایید کردند و عکس بوسیدنشان بیرون یک باشگاه منتشر شد.

نامزدی لوئیس و اسپنسر در ژانویه ۲۰۲۰ زمانی تایید شد که منبعی نزدیک به آن دو به روزنامه «دیلی میل» گفت که آقای کسب و کاردار پیش از عید کریسمس پیشنهاد ازدواج داده است. 

این منبع گفت: «خانم اسپنسر برای فصل تعطیلات به کیپ تاون رفته و خبر را به مادرش و بقیه خانواده هم داده است. همه آن‌ها مایکل را بسیار دوست دارند. او به‌رغم ثروتی که دارد شخص بسیار فروتنی است و اهل خودنمایی نیست.»

© The Independent

بیشتر از زندگی