نوه گوگوش و درخشش در صحنه مُد

مایا قربانی، به دنبال جلب نگاه نشان‌های تجاری صنعت خوش‌پوشی

مایا قربانی - instagram/myaghorbani

بعد از درخشش یارا شهیدی، به‌عنوان چهره دیور و گلشیفته فراهانی در کارتیه، مایا قربانی، نوه گوگوش، می‌تواند نام بعدی باشد که نگاه نشان‌های تجاری را به‌سوی خود جلب کند.

دختربچه کوچکی که در موزیک ویدئوی باران خواننده پرطرفدار ایرانی، گوگوش، از پشت پنجره به ما لبخند می‌زد پایش به صحنه نمایش نشان‌های تجاری خوش‌پوشی بین‌المللی رسیده است.

مایا قربانی، در نمایش پاییز ۲۰۲۱ یکی از مدل‌های نشان تجاری برگزیده مارک جاکوبز بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مایا ۱۸ ساله، فرزند کامبیز قربانی، یاقوت رسولی و نوه فائقه آتشین، گوگوش، اکنون جای پای خودش را در صنعت مد و خوش‌پوشی سفت کرده است.

برادر مایا، دارا قربانی دوساله بود که مادربزرگشان، گوگوش، بعد از مدت‌ها دوری از صحنه صنعت سرگرمی توانست با خروج از ایران، فعالیت‌های هنری خود را از سر بگیرد و نوه‌هایش در این فضا رشد کردند. کامبیز قربانی که خود فرزند یک خواننده و یک تاجر دنیای سرگرمی بود هم الگویی برای مایا بود. مادرش، یاقوت رسولی نیز بازیگر و تهیه‌کننده فیلم کوتاه است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Googoosh (@googoosh)

مایا با وارد شدن به دنیای خوش‌پوشی، بخت خود را در این‌سوی دنیای هنر آزمود. او در میان نوجوانان ایرانی هم طرفدارانی دارد هرچند اخیراً با اظهارنظر درباره رپر ایرانی، کاردو، هواداران این هنرمند جنجالی را از خودش رنجاند. او درباره شایعه رابطه عشقی خودش با این خواننده در یک گفتگوی زنده در اینستاگرام گفت که این خواننده را نمی‌شناسد و هیچ ارتباطی با او ندارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MYA (@myaghorbani)

ارتباط مایا قربانی با دنیای موسیقی ایرانی در ایالات‌متحده محدود است. پدرش کامبیز نیز مدت‌هاست دیگر فعالیت هنری در این زمینه ندارد. مایا نیز برای آینده حرفه‌ای خود نگاهی به موزیک ایرانی ندارد؛ اما می‌توان امیدوار بود دوباره او را در موزیک ویدئوهای مادربزرگش ببینیم. هرچند مایا نشان داده که هدف خود را نه برای مخاطبین ایرانی بلکه با زاویه بسیار بازتری، در دنیای مد و خوش‌پوشی جهانی نشانه گرفته است.

بیشتر از مُد و زیبایی