تهدید احمدی‌نژاد به افشای «اقدامات باند فاسد امنیتی» در ایران

رئیس‌جمهوری پیشین ایران: به زودی «ابعاد گسترده اقدامات ضدانقلابی» این باند را به اطلاع مردم می‌رسانم

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری پیشین ایران- ATTA KENARE / AFP

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری پیشین ایران روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای، ضمن اشاره به «آثار مخرب» ناشی از عملکرد باند فاسد امنیتی در روند امور اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی کشور، اعلام کرد به زودی «ابعاد گسترده اقدامات ضدانقلابی» این باند را به اطلاع مردم ایران خواهد رساند.

این داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات ۱۴۰۰ در اطلاعیه خود گفته است به دنبال برخی انتقادهای او در این زمینه، «وزارت اطلاعات طبق معمول به جای اصلاح رویکردها و رفتارهای خلاف منافع ملی آن باند امنیتی» با انتشار یک اطلاعیه مبهم تلاش کرد او را به طور تلویحی «تهدید» کند.


محمود احمدی‌نژاد در ادامه گفته است ابعاد گسترده اقدامات باند امنیتی مذکور هنوز پنهان مانده و به زودی اطلاعات بیشتری را به آگاهی مردم خواهد رساند. وی در این اطلاعیه، که در حساب‌های کاربری «دولت بهار» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، جزئیات این موضوع و همچنین تهدید مورد اشاره را ارائه نکرده است.

محمود احمدی‌نژاد اخیرا جزئیات جدیدی را از خرابکاری‌ها در برنامه هسته‌ای ایران و نفوذ اسرائیل در سیستم اطلاعاتی کشور ارائه کرد و در انتقاد از دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی گفت این نهادها هزینه زیادی صرف نظارت بر فعالیت چهره‌های سیاسی می‌کنند و از ماموریت اصلی خود غافل شده‌اند.