پاسخ تند احمدی نژاد به حداد عادل: کشور را ارث پدرشان می‌دانند

«جمع زیادی از مردم اصرار دارند که من در انتخابات شرکت کنم»

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران، روز یکشنبه در پاسخی تند به غلامعلی حداد عادل، گفت که مخالفانش از حضور احتمالی او در انتخابات آینده ریاست جمهوری «عصبانی، دستپاچه و نگران» شده‌اند.

آقای حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، روز جمعه گفت: «آمدن احمدی‌نژاد را در انتخابات اصلا در نظر نگیرید. تکلیف روشن است. زیاد تحت تاثیر فضای مجازی، موضع‌گیری‌ها، بودن و نبودن و حرف‌زدن‌ها نباشید. چنین اتفاقی نخواهد افتاد. دفعه قبل هم نیفتاد. حالا که چهار سال هم گذشته و بدتر هم شده است. به هر دلیلی که دفعه قبل اتفاقی نیفتاد، این دفعه دلایلی بیشتری هست؛ بنابراین اصلا فکر این مسئله را هم نکنید.»

به گزارش پایگاه خبری انتخاب، آقای احمدی‌نژاد گفت: «جمع زیادی از مردم دائما مراجعه می‌کنند و اصرار دارند که من در انتخابات شرکت کنم. اما من تا به حال از اظهار نظر در باره انتخابات خودداری کرده‌ام.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او درباره آقای حداد عادل گفت: «این آقایی که این حرف‌ها را زد، در سال ۸۴ هم به کمک دوستانش تا لحظه آخر سنگین‌ترین فشارها را به من آوردند تا به نفع کاندیدای مورد نظرشان انصراف بدهم... بعدا هم در مجلس هفتم بیشترین فشارها را به دولت من وارد کردند.»

آقای حداد عادل، پدر عروس آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر ایران است و در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، رئیس آن بود.

آقای احمدی‌نژاد افزود: «اینها خودشان را برتر از مردم و صاحب کشور می‌دانند... این‌ها انقلاب و کشور را ارث پدری خودشان می‌دانند.»

او گفت که آقای حداد عادل «قبل از انقلاب دست فرح را می‌بوسیدند، بعد از انقلاب، رنگ عوض کردند و سوپر حزب‌اللهی شدند.»

در سال ۱۳۹۶ شورای نگهبان قانون اساسی صلاحیت آقای احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین این کشور را برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رد کرد. در آن سال آقای احمدی‌نژاد در حالی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود که آقای خامنه‌ای، به او توصیه کرده بود در انتخابات پیش رو حضور پیدا نکند تا فضای سیاسی ایران «دوقطبی» نشود.