گری‌ لینکر برای آخرین بار بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا را گزارش کرد

این مهاجم سابق فوتبال انگلستان قصد دارد در فصل آینده، لسترسیتی را در مسابقات اروپایی همراهی کند

در شبی که از قبل مشخص بود آخرین حضور لینکر در این برنامه است، چلسی در پورتو یک بر صفر منچسترسیتی را شکست داد‌ـ OLI SCARFF / AFP

گری‌ لینکر برای آخرین بار بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا را گزارش کرد و از این فرصت بهره گرفت تا از تمامی همکارانش در مدت شش سال کار، تشکر کند.

در شبی که از قبل مشخص بود آخرین حضور لینکر در این برنامه است، چلسی در پورتو یک بر صفر منچسترسیتی را شکست داد، تا فصل خود را به بهترین نحو ممکن به پایان برساند.

این مهاجم سابق فوتبال انگلستان اعلام کرده بود قصد دارد فصل آینده، تیمش لسترسیتی را در مسابقات اروپایی همراهی کند. لسترسیتی با قهرمانی در جام اتحادیه و پنجم شدن در لیگ برتر انگلستان، جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به‌ دست آورده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در پایان پخش مسابقه نهایی، ریو فردیناند در خارج از زمین بازی، از کمک‌های لینکر در شغل جدید او در این شبکه تشکر کرد و از طرف تمام کارکنان شبکه بی‌تی اسپورت هم از او سپاسگزاری کرد.

این مدافع سابق فوتبال گفت: «می‌دانم این آخرین باری است که در پخش لیگ قهرمانان از شبکه بی‌تی حضور داری. در تمام مدتی که این‌جا کار می‌کردم محشر بودی. بشخصه بابت کمک‌هایی که به من کردی تا در کار مجری‌گری پیشرفت کنم، تشکر می‌کنم. از طرف همه کارکنان شبکه بی‌تی هم تشکر می‌کنم ... گریه نکن.» 

لینکر هم از تمام کسانی که در مدت کارش در این شبکه همکار او بودند، به‌ویژه ریو فردیناند، تشکر کرد. او همچنین از دیگر بازیکنان سابق حاضر در این برنامه یعنی جولین لسکات و جو کول و شمار زیادی از مجریان دیگر هم قدردانی کرد.

از سخنان بسیار محبت‌آمیز همه سپاسگزارم . لحظه بسیار سنگینی است و برایم یک دنیا ارزش دارد. آخرین بازی نهایی.

گری لینکر(GaryLineker@)، ۲۹ مه ۲۰۲۱

او گفت: «این تجربه بسیار لذت‌بخش بود و از هر لحظه‌اش لذت بردم. شش سال است که با هم کارمی‌کنیم. به‌‌خصوص از شما دو نفر متشکرم. تمام کارشناسان فوتبال محشر بودند. از تمام شما فیلمبرداران هم خیلی متشکرم و تمام دست‌اندر‌کاران پشت‌ صحنه هر جا که هستید؛ همه خیلی کمک کردید. تجربه شگفت‌انگیزی بود. فصل آینده لستر را در اروپا همراهی می‌کنم و اوقات خیلی خوشی خواهم داشت. شاید آن‌ها هم به بازی نهایی برسند؛ البته نه بازی نهایی لیگ قهرمانان اما شاید به بازی نهایی لیگ اروپا برسیم. ممنونم ریو. خیلی ممنونم. کار با تو بسیار لذت‌بخش بود. به تو هم خیلی تبریک می‌گویم جو. امشب شب تو است نه من.»

لستر در این فصل هم در جمع ۳۲ تیم نهایی لیگ اروپا حضور داشت ولی در برابر اسلاویا پراگ شکست خورد.

© The Independent

بیشتر از فوتبال