پدرخوانده خواهران کارداشیان نامزد فرمانداری کالیفرنیا شد

کیتلین جنر برنده سابق مدال طلای المپیک تابستانی و یک فعال برابری جنسیتی است

کیتلین جنر  یکی از طرفداران قدیمی حزب جمهوری خواه و دونالد ترامپ است-Getty Images via AFP

کیتلین جنر اولین قدم‌های رسمی خود را برای کاندیداتوری در سمت فرمانداری کالیفرنیا برداشته است.

جنر روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای گفت:«ساکرامنتو به یک رهبر صادق و با دید روشن احتیاج دارد.»

این ستاره تلویزیونی و فعال حقوق ترنس جندرها مدارک اولیه را برای نامزدی ثبت کرده، یک تیم تبلیغاتی را استخدام کرده و یک وب‌سایت برای نامزدی خود راه اندازی کرده است. او تصمیم دارد امروز رسماً کاندیداتوری خود را اعلام کند.

جنر امیدوار است در انتخابات آینده، فرماندار فعلی کالیفرنیا، گاوین نیوسوم را کنار بگذارد. او یکی از طرفداران قدیمی حزب جمهوری خواه و دونالد ترامپ است.

کیتلین جنر برای مبارزات انتخاباتی خود، تعدادی از چهره‌های باتجربه مبارزات ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ و همچنین یک کارشناس ارتباطات را استخدام کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در مبارزات انتخاباتی پیش ‌رو ، جنر ترکیبی پیچیده از سیاست‌های اجتماعی لیبرال اما محافظه‌کار مالی و همچنین داستان شخصی زندگی خود را به عنوان برگ برنده ارائه می‌دهد. جنر، قهرمان المپیک تابستانی در دهه ۱۹۷۰ و ستاره تلویزیون در دهه ۲۰۰۰ است. او در سال ۲۰۱۷ با انجام عمل تغییر جنسیت به یکی از مشهورترین آمریکایی‌ها تبدیل شد که تحت این عمل قرار گرفته است.

کیتلین جنر با نام سابق بروس جنر، در دهه ۱۹۹۰ میلادی با کریس کارداشیان ازدواج کرد. کندال و کیلی دختران جنر و کارداشیان از این ازدواج هستند که ۱۶ سال دوام داشت. کیتلین جنر به دلیل این ازدواج به عنوان پدرخوانده کارداشیان‌ها شهرت دوچندانی کسب کرده است.

این نامزد فرمانداری کالیفرنیا از سیاست دموکراتهای این ایالت -و به ویژه آقای نیوسوم- به دلیل آنچه مالیات‌های بالا، سختگیری بیش از حد درباره کرونا و تعطیلی طولانی‌مدت مدارس خواند، انتقاد کرد. وی گفت: «این کالیفرنیایی نیست که ما می‌شناسیم. این کالیفرنیای گاوین نیوسوم است، جایی که او به ما دستور می‌دهد در خانه بمانیم اما خودش با دوستانش برای صرف شام بیرون می‌رود.»

بیشتر از زندگی