تن‌فروشی و ماساژ غیرمجاز در منهتن تعقیب نمی‌شود

«محاکمه کیفری تن‌فروشی اغلب نتیجه معکوس به بار می‌آورد»

۹۱۴ پرونده مربوط به تن‌فروشی و روسپی‌گری و ماساژ‌ غیرمجاز را که بیشترشان به دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی مربوط می‌شوند، رد و مختومه اعلام شدند-ANOEK DE GROOT / AFP

سای ونس، دادستان ناحیه منهتن در نیویورک، روز چهارشنبه اعلام کرد که دفتر او از این پس تن‌فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات ماساژ غیرمجاز را تحت پیگیرد قضایی قرار نخواهد داد.

به گزارش نشریه هیل، دفتر ونس در بیانیه‌ای گفت سیاست جدید از تماس‌های غیرضروری آینده با نظام عدالت کیفری پیشگیری، پیامدهای وثیقه‌گذاری مرتبط با پرونده‌های تن‌فروشی یا محکومیت را حذف و «نیویورکی‌ها را برای تعامل با ضابطین قانون بدون ترس از بازداشت یا اخراج از کشور، توانمند خواهد کرد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دادستان منهتن در این بیانیه گفته است، ما در طول یک دهه گذشته از آنهایی که چنین تجربیاتی داشتند و از تجربه خودمان در میدان عمل آموختیم: محاکمه کیفری تن‌فروشی ما را امن‌تر نمی‌کند و در اغلب موارد با به حاشیه راندن بیشتر اهالی آسیب‌پذیر نیویورک، نتیجه معکوس به بار می‌آورد.

سای ونس این تغییر سیاست را در یک نشست مجازی در دادگاه کیفری منهتن اعلام کرد. او ۹۱۴ پرونده مربوط به تن‌فروشی و روسپی‌گری و ماساژ‌ غیرمجاز را که بیشترشان به دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی مربوط می‌شوند را رد و مختومه اعلام کرد.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، دفتر دادستان ناحیه منهتن با این حال گفته است به پیگیری قضایی و محاکمه سایر جرائم مرتبط با روسپی‌گری، شامل به بردگی کشیدن کارگران جنسی و قاچاق این افراد ادامه خواهد داد.

بیشتر از جهان